LIVE SCORES

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Κ.ΜΕΡΙΕΜ - «Στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός & ΑΕΚ»





«Στην Ελλάδα, μόνο τρεις ομάδες είναι πραγματικά στην κορυφή της παρτίδας, ο Παναθηναϊκός, ο Ολυμπιακός και η ΑΕΚ. Μετά από αυτό, είναι δύσκολο να έχεις την ευκαιρία για απόλαυση. Γι 'αυτό αποφάσισα να πάω δω τους διοικούντες του Άρη για να ακυρώσω το συμβόλαιό μου», τόνισε χαρακτηριστικά ο Καμέλ Μεριέμ σε συνέντευξη που παραχώρησε στη γαλλική εφημερίδα «L’ Equipe».

-Καμέλ Μεριέμ είσαι από τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα, πώς θα αξιολογούσατε την εμπειρία σας πρώτα στο εξωτερικό;

« Το βασικό για μένα ήταν να βρω το χώρο για να απολαύσω το ποδόσφαιρο. Με αυτό κατά νου, πήγα στην ομάδα του Άρη το Φεβρουάριο. Έπαιξα παιχνίδια δώδεκα παιχνίδια(9 αγώνες πρωταθλήματος, 4 Κυπέλλου) και αυτό μου επέτρεψε να βρω τα πόδια μου, τα πατήματά μου και την αίσθηση με το ποδόσφαιρο, καθώς και την απαιτούμενη φυσική κατάσταση. Παρά τον τελικό του Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό στον οποίο χάσαμε, η αγωνιστική μας περίοδο πήγε καλά, αφού αν και τελειώσαμε στην πέμπτη θέση, πήραμε την τρίτη θέση του πρωταθλήματος στα πλέι-οφ».

-Είχατε υπογράψει συμβόλαιο για έξι μήνες με μια επιλογή για ένα ακόμη έτος. Γιατί αποφασίσατε να ακυρώσετε τη σύμβασή σας;

«Στα 30 μου χρόνια, εξακολουθώ να έχω φιλοδοξίες και νομίζω ότι είμαι σε θέση να νιώσω όμορφα πράγματα για να τα δείξω σε ένα πιο υψηλότερου επιπέδου πρωτάθλημα. Στην Ελλάδα, μόνο τρεις ομάδες είναι πραγματικά στην κορυφή της παρτίδας, ο Παναθηναϊκός, ο Ολυμπιακός και η ΑΕΚ. Μετά από αυτό, είναι δύσκολο να έχεις την ευκαιρία για απόλαυση. Γι 'αυτό αποφάσισα να πάω δω τους διοικούντες του Άρη για να ακυρώσω το συμβόλαιό μου. Καταλάβαν την προσέγγιση μου. Σήμερα μπορώ να βρω τον εαυτό μου χωρίς καμία δέσμευση και εγώ κυρίως θέλω να με κάνει ευτυχισμένο και πάλι».

-Επιστροφή, λοιπόν, στην μεταγραφική αγορά, είχατε επαφή με το γαλλικό κλαμπ;

«Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που με είχαν υπόψη όταν πήγα στην Ελλάδα, αλλά και μετά την επιστροφή μου στη Γαλλία με είχαν στα πλάν τους, αλλά φαίνεται ότι η αγορά είναι πολύ ήσυχη το τρέχον έτος (χαμόγελα…). Θα δω τι θα γίνει».

-Προτού επιλεγείς στην ομάδα της Γαλλίας, θα μπορούσατε να είχατε παίξει στην εθνική ομάδα της Αλγερίας. Την είδατε στη Νότια Αφρική;

«Φυσικά, εγώ την παρακολούθησα με ενδιαφέρον. Νομίζω ότι έχουν ως επί το πλείστον χάσει το τραίνο στον πρώτο αγώνα με τη Σλοβενία. Μια νίκη θα είχε αρχίσει ο κόσμος τους να είναι πολύ κοντά τους. Αυτά θεωρήθηκαν ως σημαντική πρόοδο ενάντια στην Αγγλία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Δυστυχώς, παρά τη βούλησή τους, την αγοραστική τους δύναμη τους και την ανδρεία του κατόχου τους, αποτυγχάνουν να μπουν στους 16. Πάρα πολύ κακώς... Αλλά για μένα τα προσόντα των Ηνωμένων Πολιτειών τους αξίζει η πρόκριση, διότι είναι η ομάδα που έπαιξε καλύτερα σε αυτή την ομάδα».