LIVE SCORES

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ - Παραίτηση Ανατολίτη






Με επιστολή του προς τον πρόεδρο Πέτρο Θεοδωρίδη, ο Βασίλης Ανατολίτης παραιτήθηκε από τη θέση του εκπροσώπου του Πανσερραϊκού στην Αθήνα. Ο Ανατολίτης στην επιστολή επικαλέστηκε προσωπικούς λόγους.

H παραίτηση του Β. Ανατολίτη: «Όταν πριν από περίπου ένα χρόνο, κλήθηκα από τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ Πέτρο Θεοδωρίδη, να βοηθήσω στο μέτρο των δυνατοτήτων μου την ομάδα δεν πίστευα ότι θα βιώσω, τόσο συγκινητικές στιγμές.

Δυστυχώς όμως, προσωπικοί λόγοι με βαθύτατα αίτια στη συμπεριφορά ορισμένων προσώπων που δημιούργησαν αρνητικό κλίμα εναντίον μου με αναγκάζουν να υποβάλω την παραίτησή μου από το Δ.Σ. της ΠΑΕ.

Θέλω να πιστεύω ότι προσέθεσα «ένα λιθαράκι» στην επίτευξη του στόχου του ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΥ. Ευχαριστώ τον κ. Πέτρο Θεοδωρίδη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, αναθέτοντας μου τον άχαρο ρόλο του εκπροσώπου στους θεσμικούς φορείς, ελπίζοντας ότι τον δικαίωσα.

Εύχομαι ο ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ να υλοποιήσει τους νέους στόχους του, θέτοντας παράλληλα τις βάσεις για την καταξίωση στη SUPER LEAGUE.

Ευχαριστώ τους οργανωμένους συνδέσμους και τους απλούς φιλάθλους της ομάδας, ελπίζοντας ότι οι δρόμοι μας κάποτε θα ξανασυναντηθούν.