LIVE SCORES

Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Ανελκά: «Δέχομαι τον αποκλεισμό μου»!




Την απόφαση του Ραϊμόν Ντομενέκ να τον αποκλείσει από την εθνική ομάδα της Γαλλίας δήλωσε ότι αποδέχεται ο Νικολά Ανελκά, όμως δεν παραδέχτηκε τα όσα… γαλλικά φέρεται να είπε στον τεχνικό των «τρικολόρ». «Είχα μία έντονη συζήτηση με τον προπονητή, αλλά έγινε μέσα στο ''άβατο'' των αποδυτηρίων. Δεν θα έπρεπε να βγουν αυτά από τα αποδυτήρια», τόνισε χαρακτηριστικά ο στράικερ της Τσέλσι.



«Έχω μεγάλο σεβασμό για την εθνική ομάδα, σέβομαι επίσης όλους τους συμπαίκτες μου δίχως καμία εξαίρεση, και επιμένω σε αυτό. Η Γαλλία έχει ένα μεγάλο ματς την Τρίτη με τη Νότια Αφρική, που θα κρίνει την πορεία της στο Μουντιάλ. Για αυτόν το λόγο, προτιμώ να μη μιλήσω ακόμα», δήλωσε αρχικά ο Ανελκά και στη συνέχεια είπε: «Αλλά θέλω να ξεκαθαρίσω ότι τα σχόλια που αποκαλύφτηκαν στον Τύπο δεν είναι δικά μου. Είχα μία έντονη συζήτηση με τον προπονητή αλλά έγινε μέσα στο ''άβατο'' των αποδυτηρίων μεταξύ εμού και του κόουτς, μεταξύ των συμπαικτών μου και του επιτελείου. Δεν θα έπρεπε να βγουν αυτά από τα αποδυτήρια. Δεν ξέρω τι όφελος υπήρξε από αυτή τη διάδοση, αλλά σίγουρα δεν ήταν κάποιος από την ομάδα. Στόχος μου δεν ήταν ποτέ να διαταράξω την εθνική που είναι ένας θεσμός τον οποίο σέβομαι. Δέχομαι τον αποκλεισμό μου από την Γαλλία και εύχομαι καλή τύχη στους ''μπλε''», κατέληξε ο 31χρονος επιθετικός!