LIVE SCORES

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – Κλέιζα: «Αν υπάρξει πρόταση…»





Ο Λίνας Κλέιζα δεν έχει κλείσει το κεφάλαιο ΝΒΑ και αν υπάρξει μια συμφέρουσα πρόταση είναι πρόθυμος να τη συζητήσει. Ο Λιθουανός άσος έχει δικαίωμα να αποφασίσει για το τι θα κάνει την επόμενη σεζόν και να ενημερώσει τον Ολυμπιακό μέχρι τις 15 Ιουλίου. Σε δηλώσεις του σε αμερικανική ιστοσελίδα άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά λέγοντας πως αν του γίνει μια καλή πρόταση, θα τη συζητήσει.

«Εξακολουθεί να μου αρέσει η Ελλάδα, αλλά έχω τη δυνατότητα μέχρι τις 15 Ιουλίου να επιστρέψω στο ΝΒΑ. Αν παρουσιαστεί κάποια καλή πρόταση, θα την εξετάσω», τόνισε ο Λιθουανός φόργουορντ. Οι Νάγκετς θα τον ήθελαν ξανά στις τάξεις τους. Για αυτό και φρόντισαν να… κατοχυρώσουν τα δικαιώματά του, καταθέτοντάς του πρόταση 2,7 εκατομμυρίων.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν ο Κλέιζα αποφασίσει να επιστρέψει στο ΝΒΑ θεωρείται restricted free agent και οι «σβόλοι» μπορούν να ισοφαρίσουν οποιαδήποτε προσφορά για να τον κρατήσουν. Υπάρχουν μάλιστα πληροφορίες από τις ΗΠΑ πως οι Νάγκετς προτίθενται να του στρώσουν χαλί περίπου 30 εκατομμυρίων δολαρίων!

«Αν μου έκαναν μία ανάλογη πρόταση (σ.σ. κοντά στα χρήματα που παίρνει από τον Ολυμπιακό), θα συζητούσαμε. Όμως δεν υπάρχει μία τέτοια προσφορά μπροστά μου», τόνισε ο Κλέιζα και πρόσθεσε: «Θα ήταν ωραίο να επιστρέψω στο Ντένβερ. Μου άρεσε πολύ να αγωνίζομαι με τους Νάγκετς. Ήταν τέσσερα πολύ όμορφα χρόνια. Λατρεύω το Ντένβερ και παρακολουθούσα πέρυσι την ομάδα από την τηλεόραση. Όμως είμαι επαγγελματίας».