LIVE SCORES

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Ριέρα: «Θέλω τίτλους με τον Ολυμπιακό»





Στον Ολυμπιακό ήρθε για να κερδίσει τίτλους. Εφυγε από τη Λίβερπουλ διότι έβλεπε ότι εκεί δεν θα σήκωνε κάποια κούπα. Αυτό ισχυρίστηκε ο Αλμπερτ Ριέρα σε συνέντευξη που παραχώρησε, τονίζοντας παράλληλα ότι: «Εχω φιλοδοξίες και ήρθα σε μια πολύ καλή ομάδα».

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ριέρα στη Nova:

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό. Είναι μια νέα περιπέτεια στην καριέρα μου και έχω φιλοδοξίες. Πριν πάρει κάποιος την απόφασή του σχετικά με τη νέα του ομάδα πρέπει να λάβει υπ' όψιν αρκετά πράγματα. Εγώ σκέφτηκα την ποδοσφαιρική μου καριέρα και όχι την ποιότητα ζωής. Διψάω για τίτλους και θέλω να τους πάρω με τον Ολυμπιακό.

Γιατί ήρθε στον Ολυμπιακό: «Με έπεισε ο Λίνεν και οι παίκτες που ήξερα πριν έρθω στον Ολυμπιακό. Στη Λίβερπουλ δεν μπορούσα να πάρω τίτλο και ήταν η κατάλληλη στιγμή να φύγω. Είδα την υποδοχή που μου επιφύλαξαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού στο αεροδρόμιο. Και φίλοι μου μου έδειξαν στο internet διάφορες εικόνες. Μέσα στο γήπεδο θέλω να δείξω την αξία μου».

Για το αν έχει ενημερωθεί για ατμόσφαιρα στο γήπεδο: «Εχω μάθει για το κλίμα που επικρατεί στο Καραϊσκάκη κι έχω δει βιντεάκια. Ο κόσμος είναι πάντα δίπλα στην ομάδα, όπως διαπίστωσα κι ο ίδιος".

Αν η αγάπη του κόσμου είναι ευθύνη: «Είναι μια όμορφη ευθύνη. Δεν μου δημιουργεί άγχος. Εξάλλου, πάντα βγαίνω στο γήπεδο για να δώσω όλα. Οι οπαδοί πάντως, με τη συμπεριφορά τους με έκαναν να αισθανθώ σημαντικός για την ομάδα».

Για τη φανέλα με το νούμερο 77: «Σε όλη μου την καριέρα φορούσα το 11. Ομως σεβάστηκα τον συμπαίκτη μου Ζαϊρί. Αποφάσισα να πάρω το 77, γιατί το νούμερο 7 είναι σημαντικό για την ομάδα».

Για το παιχνίδι με τη Μακάμπι τόνισε: «Δεν είναι εύκολο παιχνίδι. Οι ομάδες από το Ισραήλ μπλοκάρουν τον αντίαλο. Ο Ολυμπιακός όμως βρίσκεται σε καλή κατάσταση και μπορεί να πάρει τη νίκη».

Για αυτά που του είπε ο αδελφός του: «Ο Σίτο με έχει ενημερώσει για το ελληνικό πρωτάθλημα. Εχω έναν επιπλέον λόγο να χαρώ που θα βρίσκομαι σε ένα πρωτάθλημα που παίζει ο αδελφός μου».

Για το πόσα γκολ θέλει να βάλει: «Ο αριθμός των γκολ είναι σημαντικός. Συνήθως βάζω οκτώ κάθε χρονιά, αλλά στόχος μου φέτος είναι να ξεπεράσω τα 10. Θέλω όμως να πάει καλά η ομάδα να πετύχει τους στόχους της και να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα».

Για το πότε θα είναι σε θέση να παίξει: «Θα ήθελα να αγωνιστώ σήμερα αλλά δεν με άφησε ο προπονητής. Έχω κάνει λίγη προετοιμασία, 12 μέρες με τη Λίβερπουλ, και ελπίζω σε λίγες μέρες να είμαι έτοιμος. Είχα την ευκαιρία να πάω πριν από λίγο στα αποδυτήρια και να ευχηθώ στην ομάδα καλή επιτυχία".

Οσο για τυχόν δυσκολίες που συνάντησε μέχρι τώρα στην Ελλάδα: «Τίποτα δε με δυσκόλεψε. Ούτε η ζέστη με πειράζει, καθώς έζησα στη Μαγιόρκα που είναι ζεστό μέρος. Είναι πιο μικρή πόλη, αλλά μοιάζει με την Αθήνα και δεν νομίζω να έχω πρόβλημα».

Για το αποτέλεσμα με τη Μακάμπι: «Να πάρει ένα άνετο αποτέλσμα ο Ολυμπιακός και να εξασφαλίσουμε την πρόκριση πριν πάμε στο Τελ Αβίβ. Σημαντικό είναι να μη δεχτούμε γκολ. Αν και είναι νωρίς ακόμη για συμπεράσματα, θα ήθελα να αφήσουμε καλές εντυπώσεις».

Τέλος, σε ερώτηση για το τι προτιμάει, καλή πορεία στην Ευρώπη, ή τίτλους, απάντησε απλά: «Και τα δύο. Δεν μπορώ να διαλέξω».