LIVE SCORES

Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Σόφο για ΝΒΑ





Πιο έτοιμος από ποτέ, αισθάνεται ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης, για να αγωνιστεί στο ΝΒΑ, όπως δήλωσε ο ίδιος ο διεθνής σέντερ, στην επίσημη ιστοσελίδα των Λος Άντεζλες Κλίπερς.

Ο Big Sofo βρίσκεται εδώ και περίπου 10 ημέρες στην πόλη των «Αγγέλων» για να γνωρίσει τους ανθρώπους της ομάδας που τον επέλεξε στον δεύτερο γύρο των ντραφτ το 2003 και να συμμετάσχει επίσης στο Summer league των Κλίπερς.

Ο… θηριώδης σέντερ περίμενε παράλληλα και την πρόσληψη τεχνικού από τη διοίκηση της ομάδας του Λος Άντζελες, καθώς αυτός θα αποφασίσει αν τον θέλει στην ομάδα ή όχι. Το τελευταίο «εμπόδιο» ξεπεράστηκε με την πρόσληψη του Βίνι Ντελ Νέγκρο.

Το μόνο που θέλω, είναι να είμαι εδώ και να κάνω τη διαφορά», δήλωσε ο Σχορτσανίτης, όταν ρωτήθηκε ποιοι είναι οι στόχοι του στο Summer league των Κλίπερς, ενώ για την επιλογή του στα ντραφτ το 2003 θυμήθηκε: «Ήμουν πολύ χαρούμενος, αλλά ένιωσα πως δεν ήμουν έτοιμος. Έτσι επέστρεψα στην Ευρώπη για να παίξω μερικά χρόνια. Πλέον είμαι εδώ για να προπονηθώ και να δείξω στον προπονητή πως είμαι απόλυτα έτοιμος για την ομάδα».

Οι Αμερικανοί ρώτησαν τον σέντερ του Ολυμπιακού για τη νίκη της Ελλάδας επί των ΗΠΑ στον ημιτελικό του Μουντομπάσκετ του 2006 στο Τόκιο: «Ήταν μια σπουδαία εμπειρία. Έγινε ένα πολύ όμορφο παιχνίδι και καταφέραμε να νικήσουμε. Ήταν μάλιστα η πρώτη φορά που άρχισα στο παιχνίδι».

«Τότε είχες κάνει επαφές με τους Κλίπερς. Γιατί αποφάσισες να παραμείνεις στην Ελλάδα;» ήταν η επόμενη ερώτηση: Ο Σόφο απάντησε: «Είχα ένα πενταετές συμβόλαιο σε ισχύ με τον Ολυμπιακό. Δεν μπορούσα να το σπάσω και αποφάσισα να μην προκαλέσω προβλήματα. Έτσι αποφάσισα να μείνω εκεί, περίμενα να τελειώσει το συμβόλαιό μου και τώρα ήρθα».

Για την εμπειρία του ν' αγωνιστεί αντίπαλος του Σακίλ Ο'Νιλ στο φιλικό του Ολυμπιακού με τους Καβαλίερς πέρυσι, ο Baby Shaq εξήγησε: «Ήταν φανταστικό. Μεγάλωσα βλέποντας τον παίκτη αυτόν. Προσπάθησα να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Δεν τα είχα πάει και τόσο καλά, αλλά την επόμενη θα είμαι καλύτερος. Είναι σπουδαίος σέντερ, μία μεγάλη δύναμη κάτω από το καλάθι. Ο Σακίλ μου είπε να συνεχίσω να παίζω όπως παίζω, δηλαδή με δύναμη. Αισθάνθηκα καλά και προσπαθώ να ακολουθήσω τις συμβουλές του».

Στη συνέχεια ρωτήθηκε αν ταξίδεψε με κάποιο μέλος της οικογένειάς του στις ΗΠΑ: «Ήρθα μόνο με τον γυμναστή μου. Άλλωστε ήρθα εδώ για δουλειά. Αυτή την ώρα η οικογένειά μου έρχεται δεύτερη. Θα τους δω μετά».

Στο τέλος, πάντως κλήθηκε να δώσει τη δική του απάντηση σε όσους επιμένουν πως δεν είναι έτοιμος ν' αγωνιστεί για πολλά λεπτά σε έναν αγώνα... ειδικά του ΝΒΑ: «Κάνω κάποιες συγκεκριμένες ασκήσεις. Ο τρόπος δουλειάς εδώ είναι τελείως διαφορετικός από ό,τι έχω συνηθίσει και θα χρειαστεί κάποιες μέρες για να προσαρμοστώ. Όμως όλα θα πάνε καλά».