LIVE SCORES

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

ΠΑΟΚ – Και τώρα ο αριστερός εξτρέμ





Ο Ανίς Μπουσαϊντί συμφώνησε προφορικά με τον ΠΑΟΚ και θα είναι η τρίτη μεταγραφή του Δικεφάλου στην τρέχουσα περίοδο. Οχι όμως και η τελευταία, αφού στον Δικέφαλο κινούνται για την απόκτηση ενός αριστερού χαφ-εξτρέμ. Μεταγραφή που ίσως να μην ολοκληρωθεί άμεσα, καθώς στον ΠΑΟΚ θέλουν να κάνουν την καλύτερη δυνατή επιλογή.

Και μάλιστα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, αφού το «ταβάνι» για τη μεταγραφή αυτή ανέρχεται στις 400.000 ευρώ. Ο Μάριο Μπερέτα εξετάζει κάποιες περιπτώσεις από την ιταλική αγορά (παραμένει στα υπόψιν το όνομα του Αντόνιο Λαντζέλα) και το θέμα χειρίζεται προσωπικά ο Ζήσης Βρύζας.

Φιλομένο: «Καλύτερος φέτος»

Ο Λούσιο Φιλομένο παραχώρησε συνέντευξη στην «Εξέδρα» και αναφέρθηκε στις προοπτικές της νέας σεζόν για τον ΠΑΟΚ. Ο Αργεντίνος στράικερ υποσχέθηκε καλύτερη παρουσία τόσο του ίδιου όσο και της ομάδας, σε σχέση με την περασμένη χρονιά

Αναλυτικά είπε για:
Την περυσινή πετυχημένη σεζόν και τους τραυματισμούς που τον ταλαιπώρησαν: "Δεν θέλω να ξεχάσω τίποτα από την περσινή αγωνιστική περίοδο. Ακόμη και αυτά που πέρασα, αποτελούν μέρος του ποδοσφαίρου. Το πιο σημαντικό είναι ότι η σεζόν έληξε πετυχημένα για την ομάδα μας, εντός στόχου στο ελληνικό πρωτάθλημα.Για μένα, και φυσικά για τον κάθε παίκτη, αυτό που μετράει περισσότερο από κάθε τι άλλο είναι η υγεία. Και αφού το έχω, θα προσπαθήσω να έχω όσο το δυνατό περισσότερες συμμετοχές στην ερχόμενη αγωνιστική περίοδο".

Τις απαιτήσεις της ερχόμενης περιόδου: "Στην πατρίδα μου λένε ότι το εύκολο είναι να φθάσεις ψηλά, αλλά το δύσκολο είναι να διατηρηθείς εκεί. Από τη στιγμή που θα μου δοθεί η ευκαιρία συμμετοχής, θα προσπαθήσω να την αξιοποιήσω. Συνολικά ο ΠΑΟΚ έχει καλούς παίκτες και με τις νέες ιδέες από τον προπονητή μας, μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα πράγματα από την περσινή σεζόν. Πρέπει να αποφύγουμε στη διάρκεια των αγώνων το άγχος, γιατί αυτός ο παράγοντας μόνο ζημιά μπορεί να μας κάνει".

Την θέση που του αρέσει να αγωνίζεται: "Πίσω από τον φορ είναι η θέση που αγωνιζόμουν στα πρώτα χρόνια της καριέρας μου και αυτή είναι που μου αρέσει περισσότερο. Και αυτό γιατί μου παρέχει τη δυνατότητα, πέρα από το να σκοράρω και να δημιουργώ. Βέβαια, στην εξέλιξη της καριέρας μου αγωνίστηκα και στην κορυφή της επίθεσης, όπως είχαν κρίνει οι εκάστοτε προπονητές μου".

Τους πιθανούς αντιπάλους του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη: "Δεν με απασχολεί ακόμη κι αν παίξουμε με τη θεωρητικά πιο ισχυρή ομάδα. Νομίζω ότι από τη στιγμή που εμείς είμαστε στο γκρουπ των αδυνάτων, ο αντίπαλος μας θα έχει τη μεγαλύτερη πίεση για την πρόκριση".

Τις πρώτες του εντυπώσεις από την δουλειά του Μάριο Μπερέτα: "Ο κάθε προπονητής έχει τη φιλοσοφία του. Έχω παρατηρήσει ορισμένες αλλαγές, σε σχέση με τη δουλειά του Φερνάντο Σάντος, μέχρι στιγμής, όχι πολύ μεγάλες. Ενδεχομένως στην εξέλιξη της σεζόν να προκύψουν πιο ουσιαστικές αλλαγές, αλλά αυτό μένει να το δούμε στην πορεία".