LIVE SCORES

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ Η Τζούλια με πολιτικό δεν έχει πάει, εμείς όμως





ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ
Γιατρέ μου, καλημέρα. Σβάρνα τον κυριακάτικο Τύπο πήρε η Τζούλια (μία είναι), αφού βρέθηκε και πάλι στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας μετά την καυτή νύχτα στο Πολεμικό Μουσείο.

***Δήλωσε μάλιστα, γιατρέ μου, ότι με πολιτικό δεν έχει πάει.

***Εμείς αντίθετα, γιατρέ μου, με πολιτικούς κάθε μέρα.


***Κυρίως, δε, με υπουργούς Οικονομικών ακόμα και παρά τη θέλησή μας πάμε. Αναγκαστικά, θέλοντας και μη, αυτόν τον Παπακωνσταντίνου κάθε μέρα στον ύπνο μας τον βλέπουμε. Γυμνό, όπως έλεγε και το άσμα, και σε όλες τις στάσεις.

***Πάντως, γιατρέ μου, του υιού Ζαγορίτη δεν του έφταναν η φυλάκα και η μετάθεση στην άγονη γραμμή, ήρθε και η διαπόμπευση από την Τζούλια. «Η περιγραφή της ερωτικής πράξης δεν θα είναι κολακευτική» δήλωσε.

***Κρίμα, γιατρέ μου, για τον ναύτη, ρόμπα τον έκανε.

***Γιατρέ μου, το διάβασες; Πατέρας έγινε ο Κριστιάνο Ρονάλντο, άγνωστη όμως παραμένει η μάνα. Οχι, γιατρέ μου, σε εκείνον, αλλά στο ευρύ κοινό.

***Επίσης, παραμένει άγνωστο αν ο Πορτογάλος έκλαψε όταν το πληροφορήθηκε. Διότι μπροστά στις κάμερες κορόμηλο πάει το δάκρυ. Να η ήττα από την εθνική στον τελικό, να η ήττα της Μάντσεστερ στον τελικό πρόπερσι από την Μπάρτσα, να ο αποκλεισμός της Πορτογαλίας από την Ισπανία στο Μουντιάλ.

***Μετά τα γκολ, γκρο πλαν τα δάκρυα του Ρονάλντο. Περισσότερο κλάμα και από τον Καΐλα στις ταινίες το παιδί, γιατρέ μου.

***Εχουμε και εμείς βέβαια παιδί-αστέρι, γιατρέ μου, τον Νίνη. Διάβασες τι δήλωσε σε κυριακάτικο περιοδικό; Οτι είναι απόλυτα ικανοποιημένος στον Παναθηναϊκό, αλλά δεν κλείνει την πόρτα σε καμία ομάδα, ακόμα και στον Ολυμπιακό.

***Ωχ, γιατρέ μου, ωχ