LIVE SCORES

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

«Ίδιοι στόχοι με τον δικό μου τρόπο»





Η εποχή του Ότο Ρεχάγκελ στην Εθνική πέρασε. Αυτή του Φερνάντο Σάντος ξεκινά. Ο Πορτογάλος τεχνικός παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία και πλέον… είναι έτοιμος να σηκώσει μανίκια για να προετοιμάσει την επόμενη μέρα στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα. «Οι αλλαγές που θα κάνουμε δεν πρέπει να εκληφθούν ως έμμεση κριτική στο Ρεχάγκελ. Άλλος ο τρόπος του Ρεχάγκελ και άλλος του Σάντος», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τα οκτώ χρόνια του Ρεχάγκελ ήταν πολύ πετυχημένα για την Εθνική. Εγώ θα προσπαθήσω να περάσω τα στοιχεία που θέλω στην Εθνική. Έχω διαφορές στον τρόπο δουλειάς, ο στόχος είναι πάντα ίδιος, οι νίκες Οι Έλληνες διεθνείς με ξέρουν, ξέρουν πώς δουλεύω, έχουμε μία ομάδα ανταγωνιστική, θα προσπαθήσουμε να έχουμε και στοιχεία διαφορετικά από τους προκατόχους μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Σάντος.

Και συνέχισε: «Τα οκτώ χρόνια που βρίσκομαι στην Ελλάδα είναι πολλά. Παρά τη δυσκολία που έχω να μιλήσω ποτέ δεν είχα πρόβλημα να κατανοήσω. Το πιο σημαντικό είναι ότι εκπροσωπώ μία ολόκληρη χώρα, τον ελληνικό λαό. Κάτι τελείως διαφορετικό από ένα σύλλογο. Η Εθνική θα πρέπει να είναι πάντα παρούσα και πάντα ως εθνική να δείχνουμε καρδιά. Στον αγώνα να έχουμε οργάνωση, καθαρό μυαλό.

Οι Έλληνες ποδοσφαιριστές θα είναι πάντα στο 200%. Είναι διαφορετικό να έχεις κάθε μέρα τους παίκτες να τους προπονείς, να τους ξεκαθαρίζεις τι ζητάς από αυτούς. θα προσπαθήσω να τους έχω σε μικρά διαστήματα μαζί μου. Θα χρειαστεί αυτό για να προσαρμοστούν. Έχουμε κάνει ήδη πολλή δουλειά γραφείο, το πλάνο, την οργάνωση. Να περάσουμε στοιχεία σε DVD».