LIVE SCORES

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Υπέγραψε ο Ιμπαγάσα





Την υπογραφή του σε συμβόλαιο διάρκειας δύο χρόνων με τον Ολυμπιακό έβαλε την Κυριακή (11/7) το μεσημέρι ο Αριέλ Ιμπαγάσα. "Εχω έρθει για να κερδίσω και ελπίζω να είναι μια καλή εμπειρία για μένα", δήλωσε το νέο μεταγραφικό απόκτημα των ερυθρολεύκων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
"Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του αργεντινού μεσοεπιθετικού Αριέλ Ιμπαγάσα. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας διάρκειας δύο ετών".

Ιμπαγάσα: Να νικήσω τον Παναθηναϊκό

Στις πρώτες του δηλώσεις ο αργεντινός μέσος, ο οποίος χειροκροτήθηκε από 20 περίπου οπαδούς του Ολυμπιακού αποχωρώντας από τα γραφεία, εξέφρασε την χαρά του για την ολοκλήρωση της μεταγραφής του στον Ολυμπιακό, τόνισε ότι στόχος του είναι η κατάκτηση τίτλων με την ομάδα, ενώ αναφέρθηκε και στον αιώνιο αντίπαλο, Παναθηναϊκό, λέγοντας χαρακτηριστικά πως "ξέρω πως δεν κερδίσαμε το πρωτάθλημα πέρυσι και φέτος θέλω να νικήσουμε τον αντίπαλό μας που είναι ο Παναθηναϊκός".

"Είμαι χαρούμενος που ήρθα εδώ. Ανυπομονώ να γνωρίσω τους συμπαίκτες και τους οπαδούς της ομάδας. Έχω έρθει για να κερδίσω και ελπίζω να είναι μια καλή εμπειρία για μένα.

Ηξερα τους Ραούλ Μπράβο και Γκαλέτι. Μου αρέσει το ποδόσφαιρο και έβλεπα πολλά παιχνίδια. Ξέρω πως δεν κερδίσαμε το πρωτάθλημα πέρυσι και φέτος θέλω να νικήσουμε τον αντίπαλό μας που είναι ο Παναθηναϊκός. Εχω παίξει στην Ελλάδα αντίπαλος του Παναθηναϊκού και είχα βάλει και γκολ.

Είναι σημαντικό για μένα να τον ξανανικήσω. Από χθες που είμαι εδώ έχω δει τους οπαδούς που είναι χαρούμενοι και ελπίζω να είμαστε όλοι στον ίδιο δρόμο για να κερδίσουμε πάλι τίτλους", είπε ο Ιμπαγάσα, ενώ σε ερώτηση για το αν επικοινώνησε με τον Ερνέστο Βαλβέρδε για να πάρει πληροφορίες, είπε:

"Οχι, δεν έχω μιλήσει. Ηταν προπονητής μου και ήξερα πως πήρε το πρωτάθλημα και το κύπελλο. Είναι ευκαιρία για μένα να είμαι εδώ".