LIVE SCORES

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Μουν: «Γυρίζω στον Παναθηναϊκό»





Ο Μπράις Μουν, που πέρυσι πέρασε τη σεζόν δανεικός στον ΠΑΟΚ, φέρεται να βρίσκεται μια ανάσα από τον Άγιαξ του Κέιπ Τάουν, δανεικός και πάλι από τον Παναθηναϊκό, ωστόσο ο ίδιος διαψεύδει και δηλώνει κατηγορηματικά πως θα επιστρέψει στο «τριφύλλι».

«Είμαι στο Κέιπ Τάουν τώρα και ο λόγος είναι πως πριν από δύο εβδομάδες έκανα μια επέμβαση στον αστράγαλό μου. Μόλις γίνω καλά θα επιστρέψω στον Παναθηναϊκό. Ο γιατρός μου είπε ότι θα ξεκινήσω κάποιες εξετάσεις σε τέσσερις εβδομάδες και ξαναλέω πως θα γυρίσω στον Παναθηναϊκό. Δεν ξέρω τίποτα για τον Άγιαξ. Κανείς δεν μου έχει μιλήσει», δήλωσε ο Νοτιοαφρικανός μπακ στο σάιτ «Football365.co.za».

Και πρόσθεσε: «Αν με θέλουν ας με καλέσουν. Όμως, έχω συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό και δεν μπορώ να πάω στον Άγιαξ και να τους πω "σας παρακαλώ μπορώ να παίξω για εσάς;". Ξέρουν πως έχω συμβόλαιο με άλλη ομάδα. Αν με θέλουν ας με καλέσουν, ξαναλέω. Αλλά μόλις αναρρώσω θα γυρίσω στον Παναθηναϊκό. Έτσι έχουν τα πράγματα τη δεδομένη στιγμή και δεν ισχύει όσα γράφονται».