LIVE SCORES

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

ΑΡΗΣ - Κόκε: "Είναι αδύνατο να απορρίψω τη Μάλαγα"





Την επιθυμία του να επιστρέψει στη Μάλαγα, ομάδα στην οποία ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά, εξέφρασε μέσω δηλώσεων του στη "Marca" ο Σέρχιο Κόκε. Όπως τόνισε ο επιθετικός του Άρη, σε περίπτωση που Ανδαλουσιάνοι ενδιαφερόταν για την απόκτηση του, τότε θα μετακόμιζε στην πατρίδα του ακόμα και με μειωμένες αποδοχές.

Αν με ήθελαν, ήδη θα τους είχα ήδη πει το ‘ναι’. Έχω δεχτεί προτάσεις για να αγωνιστώ την επόμενη περίοδο στο Champions League, αλλά μία πρόταση από τη Μάλαγα θα ήταν αδύνατο να την απορρίψω. Θα ήμουν πρόθυμος ακόμη και να έχω χαμηλότερες απολαβές, προκειμένου να επιστρέψω", είπε αρχικά.

Και συμπλήρωσε: "Στην προηγούμενη θητεία μου στην ομάδα δεν αγωνιζόμουν τακτικά και δεν μπορούσα να ανταποκριθώ στις προσδοκίες. Γι’ αυτό θέλω να επανορθώσω. Επίσης πιστεύω πως η Μάλαγα δεν έχει αυτή τη στιγμή έναν παίκτη με τα χαρακτηριστικά μου και θα ήμουν πολύ χρήσιμος".