LIVE SCORES

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Κρέιτσι: «Ηρθα για κόσμο και "Μπούμπα"»





Ο Γίρι Κρέιτσι αποτελεί το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα του Ηρακλή και οι «κυανόλευκοι» παρουσίασαν επίσημα τον Τσέχο άσο το μεσημέρι της Πέμπτης.

Την παρουσίαστη προλόγισε ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, Δημήτρης Δημητρίου, ενώ το «παρών» έδωσε κι ο υπεύθυνος οικονομικών, Δημήτρης Κεσόπουλος.

Αρχικά το λόγο πήρε ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Δημήτρης Δημητρίου που τόνισε: «Μετά τη μεγάλη ταλαιπωρία που περάσαμε, πλέον ρίχνουμε το βάρος στην αγωνιστική στελέχωση της ομάδας, κατόπιν βέβαια των επιθυμιών και των υποδείξεων της τεχνικής ηγεσίας.

Με χαρά λοιπόν παρουσιάζουμε τον Γίρι Κρέιτσι, έναν ποδοσφαιριστή με πολλά αγωνιστικά προσόντα, καλό βιογραφικό και προοπτικές που θεωρώ ότι θα μας βοηθήσει να είμαστε ανταγωνιστικοί και αντάξιοι των φιλοδοξιών του κόσμου του Ηρακλή».

Συνεχίζοντας ο υπεύθυνος οικονομικών Δημήτρης Κεσόπουλος ανέφερε: «Ηρεμήσαμε μετά τη μεγάλη περιπέτεια που περάσαμε, η οποία ναι μεν μας καθυστέρησε, αλλά δεν μας γονάτισε.

Αρχίσαμε πλέον λοιπόν σιγά-σιγά να εκπληρώνουμε τα πλάνα και σήμερα έχουμε τη χαρά να καλωσορίζουμε τον Γίρι Κρέιτσι με μια τεράστια γαλάζια αγκαλιά στην ομάδα του Ηρακλή».

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Γίρι Κρέιτσι που δήλωσε: «Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος που αποτελώ μέλος του Ηρακλή. Είχα αρκετές ακόμη προτάσεις (ανέφερε ενδεικτικά Σπάρτα Πράγας, Γιάμπλονετς και Ξάνθη), όμως προτίμησα τον Ηρακλή για τους φανταστικούς του φιλάθλους.

Γνωρίζω ότι αυτοί με τη δύναμη τους πολλές φορές έσωσαν τον Ηρακλή. Ένας άλλος σημαντικός λόγος ήταν βέβαια η παρουσία του προπονητή Γιόζεφ Μπουμπένκο που μου έκανε πολύ καλή προσφορά, ενώ μιλάει και τη μητρική μου γλώσσα, κάτι που είναι πάρα πολύ σημαντικό, μιας και μπορώ να καταλάβω κάθε λεπτομέρεια από ότι ζητάει.

Βέβαια θα ήθελα να μάθω ελληνικά πλέον, ενώ έχω ήδη προμηθευτεί βιβλία από την Τσεχία για να μάθω το ελληνικό λεξιλόγιο. Είμαι πραγματικά πάρα πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον Ηρακλή και σε μια όμορφη πόλη όπως η Θεσσαλονίκη. Σαφέστατα θα ήθελα εδώ να βελτιώσω όσο μπορώ τις ικανότητες μου για να μπορέσω να διεκδικήσω μια θέση στην Εθνική ομάδα της Τσεχίας».

Οσον αφορά στο αγωνιστικό του προφίλ τόνισε: «Μπορώ να παίξω σε όλες τις θέσεις της αμυντικής γραμμής. Στη Γιάμπλονετς έπαιξα και στις τρεις θέσεις της άμυνας, όμως θεωρώ ότι η φυσική μου θέση είναι στα δεξιά της άμυνας.

Πιστεύω ότι στα προσόντα μου συμπεριλαμβάνονται η καλή κεφαλιά, η καλή φυσική κατάσταση, η αντοχή, η γενναιότητα και η δύναμη, ενώ μ’ αρέσει να παίζω με την καρδιά μου».

Οσον αφορά στον άνθρωπο που του έδωσε τις πληροφορίες για τον «γηραιό» αποκάλυψε πως: «Επικοινώνησα με τον φίλο μου Μάρτιν Ζμπόντσακ που έπαιξε εδώ πριν από δύο χρόνια και μου είπε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα.

Μου σύστησε να έρθω στην Ελλάδα, λέγοντας πως ο Ηρακλής είναι πολύ καλή ομάδα κι εγώ πείστηκα να έρθω εδώ γι’ αυτό το λόγο. Γνωρίζω ότι ο σύλλογος έχει τεράστια ιστορία, τη μεγαλύτερη ιστορία από όλες τις ομάδας στην Ελλάδα».