LIVE SCORES

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Χαριστέας: "Δεν υπάρχει κάτι με Αρη"





Ο Αγγελος Χαριστέας, μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1 "Elatte", παραδέχθηκε πως θέλει να αποχωρήσει από την Bundesliga, αλλά διέψευσε τις φήμες που τον έστελναν στον Αρη. "Μου το λένε όλοι, αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο", τόνισε μεταξύ άλλων ο 30χρονος διεθνής επιθετικός.

Απόσπασμα από τη συνέντευξη του Χαριστέα:
Για τις φήμες που τον θέλουν να επιστρέφει στον Aρη: "Μου το λένε όλοι, αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Έχουμε αποφασίσει η γυναικά μου και εγώ να φύγουμε από τη

Γερμανία. Θέλω να αγωνιστώ στο πρωτάθλημα κάποιας άλλης χώρας. Είμαι τριάντα ετών, έχω ακόμα κάποια χρόνια καλής μπάλας και θέλω να πάω κάπου που θα μπορώ να αποδείξω την αξία μου και να παίζω καλύτερα στην Εθνική. Κουραστήκαμε εγώ και η γυναίκα μου στη Γερμανία. Είμαστε ήδη οχτώ χρόνια, εκτός από ενάμιση χρόνο που έπαιξα στην Ολλανδία. Θα θέλαμε να πάμε σε πιο θερμό κλίμα".

Για την αποχώρηση του Ότο Ρεχάγκελ από την Εθνική ομάδα: "Επειδή έζησα τον κ. Ρεχάγκελ από την πρώτη ημέρα που ήταν στην Εθνική, για εμένα ήταν πολύ δύσκολη η στιγμή που μας χαιρέτησε και για μένα θα μείνει ένας φίλος. Θα μιλάμε συνέχεια, επειδή με έχει βοηθήσει πολύ στην καριέρα μου. Πιστεύω ότι είχε κλείσει ο κύκλος του κ. Ρεχάγκελ στην Εθνική, αφού αγωνιστήκαμε σε δύο Euro, ένα Μουντιάλ, ένα Κύπελλο Συνομοσπονδιών και κατακτήσαμε ένα Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα το 2004. Είμαι σίγουρος ότι θα εργαστεί σύντομα σε άλλη ομάδα και δεν πιστεύω ότι εμείς ότι όταν φτάσουμε στην ηλικία του θα έχουμε τις ίδιες αντοχές".

Για την πρόσληψη του Φερνάντο Σάντος στη "γαλανόλευκη": "Δεν έχω συνεργαστεί ποτέ με τον κ. Σάντος. Έχω ακούσει τα καλύτερα για εκείνον από τους συμπαίκτες μου στην Εθνική. Έχω μάθει ότι είναι πολύ σοβαρός άνθρωπος και κάνει καλή δουλειά. Στην αρχή θα είναι λίγο δύσκολο να συνηθίσουμε τη φιλοσοφία του. Επίσης, έχω μάθει ότι ο κ. Σάντος έχει πολύ ισχυρή προσωπικότητα και αν τον καταλάβουμε σύντομα θα έχουμε σύντομα αποτελέσματα. Χαίρομαι που θα συνεργαστώ με έναν προπονητή που έκανε τόσο μεγάλη πορεία στον ΠΑΟΚ".

Για το τι θα κάνει όταν κρεμάσει τα παπούτσια του: "Αυτό το πράγμα το έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Σκέφτομαι τι θα κάνω όταν σταματήσω το ποδόσφαιρο, όμως δεν πρέπει αυτή τη στιγμή να σκέφτομαι αυτό το πράγμα. Για εμάς τους ποδοσφαιριστές είναι πιο εύκολο να ασχοληθούμε με κάτι σχετικό με το ποδόσφαιρο, αλλά δεν αποκλείεται να κάνω κάτι διαφορετικό".

Για το Μουντιάλ και τις βουβουζέλες: "Ήταν κάτι δύσκολο να το συνηθίσουμε. Ήταν δύσκολο να μπορούμε να αποδώσουμε και να ακούσουμε ο ένας τον άλλον, όταν ακούγαμε τις βουβουζέλες. Πάντως, έχω ακόμα τη βουβουζέλα στα αυτά μου. Είχαν πριν από το παιχνίδι Γερμανία-Αργεντινή ότι ο νικητής αυτού του αγώνα, θα κατακτήσει το τρόπαιο. Θα χαρώ πολύ αν επαναληφτεί ό,τι έγινε στο Euro και κερδίσει τη διοργάνωση η Ουρουγουάη. Πάντως, πιστεύω ότι η Γερμανία είναι πιο κοντά στο τρόπαιο".