LIVE SCORES

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - Και τυπικά Ριμκεβίτσιους





Και τυπικά παίκτης του Αστέρα Τρίπολης είναι ο Αρτούρας Ριμκεβίτσιους. Οπως είχε γράψει το SPORTNET το βράδυ της Τρίτης, ο Λιθουανός φορ υπέγραψε συμβόλαιο δύο ετών με την αρκαδική ομάδα και σήμερα η ΠΑΕ προχώρησε στην ανακοίνωση του παίκτη. «Είμαι πολύ χαρούμενος που έγινα και εγώ μέλος στην οικογένεια του Αστέρα», ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις.

Η ανακοίνωση: "Ο Αστέρας απέκτησε το διεθνή Λιθουανό ποδοσφαιριστή, τον επιθετικό Αρτούρας Ριμκεβίτσιους που διακρίνεται για την ταχύτητα, την διεισδυτικότητα και την εκτελεστική του δεινότητα.
Ο Αρτούρας Ριμκεβίτσιους γεννήθηκε 14 Απριλίου 1983, έχει ύψος 1.80 και ζυγίζει 77 κιλά, ενώ έχει μία διεθνή συμμετοχή με την εθνική ομάδα της χώρας του όπου κατάφερε να σκοράρει κιόλας.

Από το 2000 και έπειτα η καριέρα του έχει ως εξής:
2000: FBK Κάουνας 2 αγώνες
2002: Νεβέζις 9 αγώνες-2 γκολ
2004-05: FBK Κάουνας 35 αγώνες-16 γκολ
2006: Σιλούτε 10 αγώνες-1 γκολ
2006: Μέταλουργκ Λιεπάγια 13 αγώνες
2007: FBK Κάουνας 38 αγώνες-11 γκολ
2008: Μέταλουργκ Λιεπάγια 9 αγώνες- 1γκολ
2008: FBK Κάουνας 7 αγώνες-2 γκολ
2009: Ταούρας 4 αγώνες-3 γκολ
2010: Βέτρα 13 αγώνες

Στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του Αστέρα ο Ριμκεβίτσιους είπε χαρακτηριστικά: «Είμαι πολύ χαρούμενος που έγινα και εγώ μέλος στην οικογένεια του Αστέρα. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πετύχει τους στόχους η ομάδα. Θέλω να ικανοποιήσω τους φιλάθλους της ομάδας σημειώνοντας πολλά γκολ προσφέροντας νίκες στην ομάδα»