LIVE SCORES

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

ΛΑΡΙΣΑ: Ταυλαρίδης εφ’ όλης της ύλης






Την πρώτη μεγάλη συνέντευξή του ως παίκτης της Λάρισας παραχώρησε ο Στάθης Ταυλαρίδης στη «Sportday». Ο 30χρονος αμυντικός μίλησε για τους οπαδούς της ομάδας, τις επαφές του με την ΑΕΚ, την αξία του Μιραλάς και την πρόσληψη του Φερνάντο Σάντος στην Εθνική Ελλάδος.

Με έπεισαν το όραμα και το πλάνο του προέδρου. Η πρώτη μου σκέψη ήταν να συνεχίσω στο εξωτερικό, αλλά οι άνθρωποι της ομάδας του Κάμπου μου κόλλησαν το… σαράκι της ΑΕΛ. Ένας από τους λόγους ήταν η ώθηση που δίνουν οι οπαδοί στην ομάδα. Εντυπωσιάστηκα όταν είδα στο περυσινό ματς με το Λεβαδειακό τις εξέδρες σχεδόν γεμάτες».

«Πριν συμφωνήσω με τη Λάρισα είχα επαφές με τον Πανιώνιο και τον ΠΑΟΚ. Τηλεφώνημα υπήρξε και από τον κύριο Αδαμίδη, με τον οποίο συναντηθήκαμε κιόλας, αλλά παρατήρησα μια διστακτικότητα από την πλευρά της ΑΕΚ. Το συνολικό πακέτο της ΑΕΛ με κάλυπτε απόλυτα. Με καλά λόγια είχε εκφραστεί για μένα και ο κύριος Νιόπλιας, αλλά προς τιμήν του με ενημέρωσε ότι θα έπρεπε να περιμένω αρκετό καιρό για να συμφωνήσουμε, αφού ούτε ο ίδιος δεν ήξερε αν θα μείνει στον Παναθηναϊκό».

«Ο Κέβιν (Μιραλάς) είναι πολύ γρήγορος και εκρηκτικός ποδοσφαιριστής. Βάσει βιογραφικού δεν είναι δεινός σκόρερ, αλλά η φυσική του θέση είναι επιθετικός. Δεν έχει σημασία το ότι αγωνίστηκε σε πολλά παιχνίδια της Σεντ Ετιέν σαν δεξί χαφ. Δεν είχε την εμπιστοσύνη του προπονητή του, για αυτό παραχωρήθηκε στον Ολυμπιακό».

«Είμαι ευχαριστημένος από την πορεία της Εθνικής στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι ένα ευχαριστώ στον κ. Ρεχάγκελ. Όσον αφορά το διάδοχο του, είναι μια εξέχουσα προσωπικότητα σε Πορτογαλία και Ελλάδα. Ο Σάντος ήταν η ιδανική επιλογή για την Ομοσπονδία. Από εκεί και πέρα εγώ είμαι στη διάθεσή του αν κρίνει ότι είμαι ικανός».