LIVE SCORES

Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

«Ερχομαι στους καλύτερους»





«Στην υγειά σου... Να έχουμε υγεία με την ομάδα, επιτυχίες και πρώτα ο Θεός να γίνουμε πρωταθλητές. Και μακάρι κάποια στιγμή να φτάσουμε να γίνουμε και πρωταθλητές Ευρώπης».
Ο Ντάνιελ Φερνάντες
Η πρόποση του Ντάνιελ Φερνάντες (σε άριστα ελληνικά), στο εντυπωσιακό roof garden του κεντρικού ξενοδοχείου που έμεινε, λίγες ώρες πριν από τις τελικές συζητήσεις και τις

υπογραφές με τον Παναθηναϊκό, δείχνουν ξεκάθαρα πως ο Πορτογάλος πρώην πορτιέρε της Μπόχουμ, του ΠΑΟΚ και του Ηρακλή έρχεται στο «τριφύλλι» με υψηλές φιλοδοξίες.

Για να κερδίσει τίτλους και να φτάσει στο υψηλότερο επίπεδο. Εκεί, άλλωστε, κατατάσσει και ο ίδιος τον Παναθηναϊκό, τονίζοντας ορθά κοφτά πως ήρθε στην καλύτερη ομάδα της Ελλάδας για να παλέψει και να κερδίσει την εμπιστοσύνη των ανθρώπων του «τριφυλλιού».

-Είσαι πλέον ένα βήμα από τον Παναθηναϊκό. Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου ερχόμενος ξανά στην Ελλάδα, αυτήν τη φορά για τον πρωταθλητή;

«Με το να υπογράψω στον Παναθηναϊκό ένα όνειρό μου γίνεται πραγματικότητα. Να παίξω σε μία τόσο μεγάλη ομάδα, με σπουδαία ιστορία. Μόνο που το σκέφτομαι νιώθω ευτυχισμένος, πιο ευτυχισμένος απ’ όλους εδώ γύρω. Ερχόμενος στον Παναθηναϊκό το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προπονηθώ σκληρά. Να πολεμήσω κόντρα στον εαυτό μου για να γίνομαι καθημερινά καλύτερος. Η δουλειά μου ξεκινάει από το να κρατάω το μηδέν στην προπόνηση και φτάνει ως τα επίσημα παιχνίδια.

Οσο για τις φιλοδοξίες μου; Ο Παναθηναϊκός είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα και όλοι οι παίκτες είναι πολύ έμπειροι. Ολοι έχουν πίεση διότι είμαστε υποχρεωμένοι να παίρνουμε τίτλους και να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε στην Ευρώπη. Για μένα είναι απλό Είναι απλά καλή προπόνηση και υπομονή. Ξέρω πού έρχομαι, ξέρω πώς είναι η κατάσταση στην ομάδα. Θα δούμε. Θέλω να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά και να μαθαίνω καθημερινά. Αν δουλεύεις καλά, θα παίξεις και καλά μέσα στο γήπεδο. Ο Παναθηναϊκός πρέπει να κρατάει πάντα το μηδέν στην άμυνα και αυτό θα προσπαθήσω να κάνω».

-Ησουν στην Ελλάδα για πολλά χρόνια, γνωρίζεις πολύ καλά τη νοοτροπία του ποδοσφαίρου μας, τα πάντα Τι σου έκανε εντύπωση όταν έπαιζες κόντρα στον Παναθηναϊκό;

«Είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και δεν χωράει αμφιβολία γι’ αυτό. Εχει πολύ μεγάλη ιστορία στα Κύπελλα Ευρώπης και πολλές επιτυχίες. Αυτή η εξέλιξη για μένα ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να συμβεί στην καριέρα μου. Πάντα θέλεις να παίζεις στο υψηλότερο επίπεδο και ο Παναθηναϊκός μού την προσφέρει απλόχερα αυτήν την ευκαιρία. Θα δίνω πάντα το καλύτερο για την ομάδα, για μένα και την οικογένειά μου».

«Τίποτα δεν μου δόθηκε στο πιάτο»
Ο Ντάνι Φερνάντες μπορεί να είναι μόλις 27, ωστόσο η ζωή του έως τώρα μοιάζει με? παραμύθι. Από την Πορτογαλία «μετακόμισε» σε νεαρή ηλικία στον όχι και τόσο ανεπτυγμένο ποδοσφαιρικά Καναδά κι από εκεί και πάλι στην Πορτογαλία και τον ΠΑΟΚ. Ο ίδιος βεβαίως δεν σταμάτησε ποτέ να ονειρεύεται...

«Θα τα γράψω όλα σε βιβλίο όταν σταματήσω την καριέρα μου?» είπε γελώντας αρχικά και πρόσθεσε: «Πάντα ήμουν με μια βαλίτσα στο χέρι. Δεν μου δόθηκε τίποτα στο? πιάτο. Αυτό είναι σίγουρο. Δεν ήταν εύκολο για μένα το ξεκίνημά μου. Αρχισα να ασχολούμαι σοβαρά με το ποδόσφαιρο σε ηλικία 17 ετών κι αυτό ήταν τρομερά δύσκολο. Πολλοί φίλοι μου στον Καναδά που με γνωρίζουν από παιδί δεν το πίστευαν ότι θα έχω αυτήν την εξέλιξη. Να φτάσω, δηλαδή, κάποια στιγμή στην εθνική Πορτογαλίας και το Παγκόσμιο Κύπελλο.

Είχα πολλές καλές και άσχημες στιγμές, αλλά για μένα το πιο σημαντικό ήταν να διατηρήσω τη θετική σκέψη μου. Να μην αγχώνομαι. Αν είσαι καλός επαγγελματίας, αν αγαπάς αυτό που κάνεις πάντα στο τέλος του δρόμου υπάρχει κάτι καλό για σένα. Αρκεί να δουλεύεις. Κάθε μέρα μαθαίνεις. Οσο χρονών κι αν είσαι. Ολα τα άλλα είναι μύθος. Πολλοί άνθρωποι, όχι μόνο στο ποδόσφαιρο, αλλά και στη ζωή γενικότερα θεωρούν πως όταν περάσεις τα 30 δεν υπάρχει τίποτε άλλο μπροστά για να δεις, για να μάθεις. Αυτό είναι λάθος. Πάντα υπάρχουν εμπόδια για να περάσεις...».

Η Βίντα (Ζωή) στη...ζωή του

Ο θηριώδης και «ψαρωτικός» Ντάνι μαλακώνει απίστευτα όποτε μιλάει για το παιδί του που θα φέρει σε δύο μήνες στον κόσμο η σύζυγός του, Κριστίν Τόρι (Νορβηγίδα). Τη Βίντα, το όνομα της οποίας σημαίνει «ζωή» στα πορτογαλικά κι έρχεται για να αλλάξει τη... ζωή του.

«Το περιμένω πώς και πώς. Είμαι πολύ ευτυχισμένος, είναι κάτι που λαχταρούσαμε τόσο πολύ με την Κριστίν. Είναι καταπληκτικός άνθρωπος και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ σε όλα. Τον πρώτο καιρό θα μείνει στη Γερμανία, αφού είναι δύσκολες οι μετακινήσεις στην κατάσταση που βρίσκεται...».