LIVE SCORES

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

ΑΕΚ -.Έκλεισε Πατσατζόγλου για ένα χρόνο!





Ο Χρήστος Πατσατζόγλου συμφώνησε με την ΑΕΚ και θα φορέσει τα κιτρινόμαυρα τουλάχιστον για την επόμενη σεζόν! Ο «Πάτσα» που ξεκίνησε την καριέρα του ως δεξί μπακ πριν μεταφερθεί στη μεσαία γραμμή έκλεισε στον δικέφαλο, ο οποίος έκανε το "κόλπο" μια μερά πριν εκπνεύσουν οι μεταγραφές.
Ο παίκτης βρέθηκε μαζί με τον ατζέντη του στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΕΚ και ήρθε σε προφορική συμφωνία με τους Κιτρινόμαυρους, οι οποίοι αύριο θα ανακοινώσουν αύριο την μεταγραφή του "Πάτσα" για 1+1 χρόνο, κι αφού πρώτα περάσει από ιατρικές εξετάσεις.

Γράψαμε και νωρίτερα ότι ο δικέφαλος την ψάχνει για δεξί μπακ και ο Πατσατζόγλου που έμεινε ελεύθερος από την Ομόνοια αποτελεί μια καλή λύση μια και μπορεί να αγωνιστεί σε δύο θέσεις, ενώ γνωρίζει και τον Ντούσαν Μπάγεβιτς ο οποίος άναψε το πράσινο φως.

«Στόχος μου είναι να πετύχουμε τους στόχους της ΑΕΚ. Είναι μεγάλη ομάδα, ήδη αισθάνομαι ότι ανήκω εδώ και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πάμε καλά στο πρωτάθλημα, το κύπελλο και την Ευρώπη», είπε ο "Πάτσα" ενώ για τον Ντούσαν Μπάγεβιτς πρόσθεσε: «Είμαι τυχερός που θα δουλέψω ξανά με τον κύριο Μπάγεβιτς, αλλά μπορώ να πω ότι πρέπει να πω είναι δουλειά, δουλειά, δουλειά».

Όσο για τη θέση του δεξιού μπακ ο Πατσατζόγλου ανέφερε: «Είναι μία θέση του δεξιού μπακ που έχω παίξει. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό όπου και αν παίξω. Τα όνειρα μου δεν σταματούν ποτέ. Θα κάνω τα πάντα για να πετύχει τους στόχους της. Αν μου ζητηθεί να παίξω μπορώ να παίξω και αύριο. Έχω κάνει όλη την προετοιμασία με την πρώην ομάδα μου».


Παράλληλα η ΑΕΚ ψάχνει και επιτελικό μέσο και ήδη μάνατζερ έχουν κάνει προτάσεις κυρίως ελεύθερων χαφ!