LIVE SCORES

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΗΡΑΚΛΗΣ - Ντάνι: «Δεν είμαι Τσάμπι Αλόνσο»





Έτοιμος να βοηθήσει τον Ηρακλή δήλωσε ο Πορτογάλος αμυντικός χαφ, Ντάνι. «Πάω στην Ελλάδα να μιλήσω με τον Ηρακλή. Αν η πρόταση είναι καλή, θα μείνω εκεί. Είναι δική μου η επιλογή. Δεν είναι εύκολο να αποχωριστώ την Κλουζ, αλλά είναι το καλύτερο για μένα», ανέφερε αρχικά ο 28χρονος άσος. Και συνέχισε: «Έρχομαι για να βοηθήσω τον Ηρακλή να πετύχει τους στόχους του. Ήξερα ότι είμαι επιλογή του προπονητή και αυτό με έκανε να θέλω ακόμα περισσότερο να έρθω. Ο Μάρα μού έχει πει μόνο καλά πράγματα για τον Ηρακλή, τη Θεσσαλονίκη και τη νέα τάξη πραγμάτων στην ομάδα. Όσον αφορά το αγωνιστικό μου προφίλ, δεν είμαι ο Τσάμπι Αλόνσο, αλλά μπορώ και χρησιμοποιώ αρκετά από τα χαρακτηριστικά του στο παιχνίδι μου».

Από την πλευρά του, ο Μπογκντάν Μάρα μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την αξία του Πορτογάλου: «Τον ξέρω πολύ καλά από την Κλουζ. Είναι πολύ καλός παίκτης και δεν το λέω επειδή έχω φιλική σχέση μαζί του, αλλά γιατί είναι πραγματικά εξαιρετικός ποδοσφαιριστής. Ηξερα ότι τον θέλει ο προπονητής και ευχόμουν να έρθει στον Ηρακλή, μια και ξέρω ότι θα μας βοηθήσει».