LIVE SCORES

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - “Άλλα είχαμε συμφωνήσει για τον Μιραλάς, άλλα μου λένε τώρα”





Παράπονα από τη διοίκηση του Ολυμπιακού για τη συμφωνία που είχε γίνει για τη μεταγραφή του Κέβιν Μιραλάς στον Πειραιά έχει ο ατζέντης του Βέλγου διεθνή. Ο κ. Ανροτό σε δηλώσεις του που φιλοξενούνται στο “Εθνοσπόρ”, τονίζει πως δεν έχουν τηρηθεί οι οικονομικοί όροι του συμβολαίου του Μιραλάς.
“Δεν σέβονται τον Μιραλάς και δεν σέβονται και μένα”, είπε ο μάνατζερ του Μιραλάς για να διευκρινίσει πως το θέμα είναι μόνο μεταξύ της διοίκησης και του ίδιου: “Ο Κέβιν είναι πολύ ευχαριστημένος από την ομάδα, έχει πολύ καλή συνεργασία με τον κ. Βαλβέρδε, αλλά εγώ έχω παράπονα από τη διοίκηση, γιατί άλλα συμφωνήσαμε και άλλα μου λένε τώρα”.

Την ίδια ώρα, ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής φαίνεται ενθουσιασμένος μετά τη νέα ευκαιρία που πήρε από τον προπονητή του στο παιχνίδι με τον Αστέρα, όπου είχε πολύ καλή παρουσία: "Είναι φανταστικά να παίζεις με τον κόσμο στο πλευρό σου και ειδικά όταν έχει τέτοιους φιλάθλους, ευχαριστιέσαι το παιχνίδι. Πιστεύω ότι πήγα καλά και έδειξα ότι μπορώ να αγωνιστώ και βασικός".

Όσο για την άποψη του για τη θέση που χρησιμοποιήθηκε, αυτή του σέντερ φορ: "Αυτή είναι η θέση μου και εκεί μπορώ να αποδώσω καλύτερα".