LIVE SCORES

Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

«Είμαι πολύ χαρούμενος...»






Τις πρώτες δηλώσεις του ως τεχνικός του Άρη έκανε ο Σαρόν Ντρούκερ, μετά την επίσημη ανακοίνωσή της σύναψης της συνεργασίας από την ΚΑΕ. Ο 43χρονος τεχνικός δήλωσε πως η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Αρη αποτελεί πρόκληση και σημαντικό βήμα στην καριέρα του και ετοιμάζει βαλίτσες για... Θεσσαλονίκη. Πρώτα, όμως, προέχει να λύσει το συμβόλαιό του με την Μακάμπι Τελ Αβίβ, το οποίο είχε ισχύ γι΄ ακόμη ένα χρόνο για τη θέση του βοηθού προπονητή.

Τελικά, οι... «κίτρινοι» της Θεσσαλονίκης και οι «κίτρινοι» του Τελ Αβίβ άλλαξαν πρόσωπα στην τεχνική ηγεσία, με τον πρώην προπονητή του Άρη, Ντέιβιντ Μπλατ, να υπογράφει προ εβδομάδων στην «ομάδα του λαού» και τον Ντρούκερ να προτιμά τη θέση του πρώτου προπονητή στον Άρη.

Ο Ντρούκερ δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΑΕ Άρης, μετά την ανακοίνωσή του: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι ο νέος προπονητής του Άρη. Είναι μεγάλη τιμή για μένα να βρίσκομαι στον πάγκο μιας ομάδας με τόσο μεγάλη ιστορία και παράδοση. Ταυτόχρονα το να αποτελώ μέλος ενός τέτοιου συλλόγου αποτελεί πρόκληση για μένα και είναι ένα σημαντικό βήμα για την καριέρα μου. Έχω ακούσει τόσα πολλά για τους φιλάθλους της ομάδας και την εκπληκτική ατμόσφαιρα που δημιουργούν, όπως επίσης και για το ότι συμπαραστέκονται στην ομάδα τους ακόμα και στις ήττες. Οφείλουμε να δουλέψουμε σκληρά, ώστε όλοι μαζί να φτάσουμε την ομάδα εκεί που της αξίζει».

Η επίσημη παρουσίασή του έχει προγραμματιστεί την ερχόμενη Δευτέρα στις 13:00 στη Θεσσαλονίκη.