LIVE SCORES

Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

McLAREN – Έκπληκτος και ανακουφισμένος ο Χάμιλτον





Ανακουφισμένος από την τρίτη θέση που κατέκτησε ήταν ο Λιούις Χάμιλτον, αφού περίμενε ότι οι ομάδες που είχαν φέρει στη Βαλένθια περισσότερες αναβαθμίσεις θα περνούσαν τη McLaren. Τα «ασημένια βέλη» αναμένεται να έχουν το δικό τους ολοκληρωμένο πακέτο πιθανότατα στη Μεγάλη Βρετανία

Παρόλα αυτά, ο Χάμιλτον κατάφερε να σημειώσει τον τρίτο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές, πίσω μόνο από τις δύο Red Bull: «Είμαι πραγματικά χαρούμενος που είμαι εδώ, νιώθω τόσο τυχερός αυτό το διήμερο. Ξέρουμε ότι οι άλλοι θα έφερναν αναβαθμίσεις και ήμασταν από χθες αρκετά πίσω και ήμουν λίγο επιφυλακτικός όσον αφορά τις προσδοκίες μας. Πίεσα στο όριο και δεν συνειδητοποίησα ότι ήμουν τόσο ψηλά».

Ο Βρετανός αισθάνθηκε μεγαλύτερη έκπληξη με τη θέση του, όταν έκανε ένα λάθος στον τελευταίο του γρήγορο γύρο: «Στον δεύτερο γύρο ήμουν στο δεύτερο κομμάτι και μπλόκαρα τους τροχούς στη στροφή 12 και το έκανα και αργότερα. Νόμιζα ότι σίγουρα θα έπεφτα πίσω, αλλά εξεπλάγην όταν έμαθα ότι ήμουν τρίτος».

Για τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, ο αγώνας αύριο είναι ανοικτός σε κάθε αποτέλεσμα: «Σίγουρα θα είναι ένας ενδιαφέρων αγώνας. Το πώς θα χειριστούμε τα ελαστικά θα έχει ενδιαφέρον και ελπίζω ότι θα είναι καλύτερα από ότι στον Καναδά. Δεν μπορώ να παραπονεθώ για τη σειρά εκκίνησής μου. Τα πιτ στοπ θα είναι κρίσιμα και προφανώς η πρώτη στροφή και οι πρώτοι γύροι. Θα πιέσουμε όσο μπορούμε για να νικήσουμε».