LIVE SCORES

Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Κουζέν: Eυτυχισμένος που επέστρεψα στην ΑΕΛ





Στην Ελλάδα για λογαριασμό της Λάρισας έφτασε την Παρασκευή ο Ντάνιελ Κουζέν. Ο επιθετικός από τη Γκαμπόν, ο οποίος αγωνίστηκε πέρσι ως δανεικός στην ΑΕΛ από τον Ιανουάριο, δήλωσε ευτυχισμένος που επιστρέφει κι έτοιμος να προσφέρει άμεσα τις υπηρεσίες του στην ομάδα.

Ο Κουζέν θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα κάνει την πρώτη του προπόνηση με τους «βυσσινί».


Είμαι πολύ ευτυχισμένος που επέστρεψα. Δουλειά μου ως επιθετικός είναι να σκοράρω και πιστεύω ότι μπορώ να πετύχω περισσότερα από δέκα γκολ στο νέο πρωτάθλημα. Είμαι πανέτοιμος από πλευράς φυσικής κατάστασης και μπορώ να παίξω και κόντρα στον Ατρόμητο, αρκεί να μου το ζητήσει ο προπονητής», τόνισε ο 33χρονος επιθετικός και στη συνέχεια μιλώντας για τους στόχους της ΑΕΛ, υποστήριξε:
«Έχω πληροφορηθεί ότι η ομάδα ενισχύθηκε. Γιατί λοιπόν να μην καταφέρουμε να βγούμε στην Ευρώπη, είτε στο Europa League, είτε στο Champions League».