LIVE SCORES

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΟΚ - Ξεκίνησε τρέξιμο ο Ίβιτς, Βιτόλο: «Στόχος το πρωτάθλημα»





Ο Βλάνταν Ίβιτς δεν θα αγωνιστεί κόντρα στην ΑΕΚ, ωστόσο στον ΠΑΟΚ αισιοδοξούν πως ο Σέρβος μέσος θα είναι έτοιμος για την αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό στο «Καραïσκάκη». Και τα χαμόγελα έκαναν την εμφάνιση τους και το πρωί της Τρίτης, όπου ο έμπειρος άσος, που έχει υποστεί θλάση α’ βαθμού, ξεκίνησε τρέξιμο. Σε ό,τι αφορά τον Μίροσλαβ Σνάουτνσερ, η κατάσταση του θα ξεκαθαρίσει την Τετάρτη. Το ιατρικό τιμ της ομάδας έκρινε ότι θα πρέπει να περάσει ένα ακόμη 24ωρο για να ηρεμήσει το πόδι του Πολωνού αμυντικού και στη συνέχεια να υποβληθεί σε μαγνητική τομογραφία. Στα της προπόνησης, όσοι δεν αγωνίστηκαν βασικοί στο ματς με την Καβάλα, γυμνάστηκαν στις εγκαταστάσεις της Σουρωτής, ενώ οι υπόλοιποι ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας στο ξενοδοχείο όπου καταλύει η «ασπρόμαυρη» αποστολή.

Αισιόδοξος ο Βιτόλο

Ο Βίκτορ Βιτόλο με δηλώσεις του στο ραδιοφωνικο σταθμό "Libero", αναφέρθηκε στη νίκη του ΠΑΟΚ στην Καβάλα, στην πορεία της ομάδας και στον φίλο του, Πάμπλο Γκαρσία. Αναλυτικά όσα είπε:

Για τη νίκη στην Καβάλα: "Ήταν ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι. Πήραμε τρεις βαθμούς πολύ σημαντικούς, παίξαμε πολύ καλά και θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι και στα επόμενα παιχνίδια".

Για το τι έχει αλλάξει τον τελευταίο μήνα και ο ΠΑΟΚ έχει 5/5 νίκες: "Το σημαντικότερο ήταν η αλλαγή της ψυχολογίας. Πήραμε πέντε συνεχόμενες νίκες, αυτό βελτίωσε την ψυχολογία της ομάδας και είμαστε έτοιμοι να νικήσουμε και στα επόμενα παιχνίδια".

Για το αν επηρεάζουν την ομάδα οι συνεχείς υποχρεώσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη: "Τα συνεχόμενα παιχνίδια χρησίμευσαν στο να δείξουμε ότι η ομάδα είναι έτοιμη να παίζει και στην Ευρώπη και στο πρωτάθλημα και θέλουμε να το δείξουμε και στη συνέχεια".

Για τη συνέχεια στο πρωτάθλημα: "Στόχος είναι αυτός που ήταν πάντα, το να παλέψουμε για το πρωτάθλημα. Στόχος δεν είναι η νίκη, αλλά το να έχουμε καλά αποτελέσματα".

Για το... μυστικό για την προσωπική του απόδοση: "Δουλεύω πάρα πολύ, μου αρέσει η απόδοσή μου και να δίνω το μάξιμουμ των δυνατοτήτων μου, θέλω να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου για την ομάδα".

Για το γκολ του Γκαρσία: "Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος, γιατί όλοι γνωρίζουμε τη σχέση μου με τον Πάμπλο. Είμαι πολύ χαρούμενος για τον φίλο μου, που συνέβαλε στη νίκη της ομάδας".