LIVE SCORES

Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

ΑΕΚ - Υπέγραψε ο Εντερ





O Έντερ ανακοινώθηκε και επίσημα από την ΑΕΚ, καθώς ο Βραζιλιάνος πέρασε από τα γραφεία της ΠΑΕ, μαζί με τον μάνατζερ του και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο: "Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Eder Luis Lima de Soouza. O 23χρονος παίκτης υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας ενός έτους με την προοπτική ανανέωσης για άλλο ένα"

Οι δηλώσεις του στο aekfc.gr.

Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από τη νέα σου ομάδα;

Είδα ότι πρόκειται για έναν μεγάλο σύλλογο. Είναι μια από τις καλύτερες ομάδες στην Ελλάδα και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Ξέρω ότι έχει αρκετά χρόνια να κερδίσει έναν τίτλο και θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να το αλλάξουμε.

Αγωνίζεσαι μόλις έναν χρόνο στην Ελλάδα. Περίμενες ότι θα έκανες τόσο γρήγορα το άλμα σε μια μεγάλη ομάδα όπως είναι η ΑΕΚ;

Όταν ξεκινούσα να παίζω ποδόσφαιρο πάντα είχα στο μυαλό μου να καταφέρω να παίξω σε μια μεγάλη ομάδα. Το ίδιο και όταν πήγα στον Αστέρα Τρίπολης. Πάντα είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου να πάρω μεταγραφή σε κάποια μεγαλύτερη ομάδα. Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν περίμενα να γίνει τόσο γρήγορα.

Οι απαιτήσεις εδώ είναι μεγαλύτερες. Νιώθεις έτοιμος να αντεπεξέλθεις;

Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό για μένα. Και στη Βραζιλία από μια μικρή ομάδα, βρέθηκα στην Φλαμένγκο και κατάφερα να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις. Νομίζω ότι το ίδιο μπορώ να κάνω και στην ΑΕΚ.

Ποιοι είναι οι στόχοι και οι φιλοδοξίες σου με την ΑΕΚ, αλλά και για σένα προσωπικά;

Τα όνειρά μου φυσικά δεν σταματούν εδώ. Ήρθα για να κερδίσω τίτλους. Η ΑΕΚ είναι μια ομάδα που πρωταγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα και θέλω να την βοηθήσω να στεφθεί πρωταθλήτρια. Θέλω το όνομά μου να γραφτεί στην ιστορία της ομάδας και πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε την ΑΕΚ ξανά πρώτη. Σε ότι αφορά τις προσωπικές μου φιλοδοξίες, θα ήθελα κάποια στιγμή να αγωνιστώ σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή ομάδα και στην Εθνική Βραζιλίας.