LIVE SCORES

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Όιερ: «Γούρικο το 13 στη φανέλα»





Ο τραυματισμός του Γιορίς Ματάισεν πριν τον αγώνα με τη Βραζιλία δεν άγχωσε καθόλου τον Μπερτ Φαν Μάαρβαικ. Ο προπονητής της Ολλανδίας έριξε στη μάχη τον Αντρέ Όιερ και ο βετεράνος στόπερ τον δικαίωσε με την πολύ καλή εμφάνισή του.

Δεν ήμουν νευρικός. Είμαι 36 ετών (τα κλείνει την ημέρα του τελικού), όχι 18. Το μόνο που με άγχωσε λίγο είναι ότι φόραγα το “13”, αλλά τελικά μου έφερε γούρι. Έχω παίξει σε τρία Μουντιάλ και αισθάνομαι ο “μπαμπάς” του ρόστερ. Τα νέα παιδιά που έχουμε είναι πολύ ώριμα για την ηλικία τους. Πιστεύω απόλυτα ότι αυτή η ομάδα μπορεί να κατακτήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο», ήταν τα λόγια του δυναμικού αμυντικού.

Ο Όιερ, ο οποίος την Τρίτη θα κληθεί να μαρκάρει το «θηρίο» της Ουρουγουάης, Ντιέγκο Φορλάν, είναι χωρίς ομάδα αφού το μονοετές συμβόλαιό του με την Αϊντχόβεν έληξε στις 30 Ιουνίου. «Πριν τη διοργάνωση ανησυχούσα για το μέλλον μου, τώρα αυτή η σκέψη δεν υπάρχει στο μυαλό μου και με ενδιαφέρει μόνο το Μουντιάλ», ήταν η λακωνική δήλωσή του.