LIVE SCORES

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - Πιστός στρατιώτης ο Ζιλμπέρτο





Τέλος στα σενάρια που τον ήθελαν να φεύγει από τον Παναθηναϊκό και να επιστρέφει στη Βραζιλία, προκειμένου να κλείσει την καριέρα του, έβαλε ο Ζιλμπέρτο Σίλβα. Ο διεθνής Βραζιλιάνος παραχώρησε συνέντευξη Τύπου στο Μπέλο Οριζόντε με κύριο αντικείμενο συζήτησης με τους δημοσιογράφους τη "σελεσάο".

Παρ' όλα αυτά, προέκυψε το γνωστό ζήτημα με τη Φλαμένγκο και δεν έλειψε η ερώτηση που αφορούσε το μέλλον του. Ο πολύπειρος άσος ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει το παραμικρό ζήτημα, ενώ αναφέρθηκε και στην Ατλέτικο Μινέιρο, την ομάδα στην οποία αναδείχθηκε και αγαπάει και στην ομάδα που είχε ακουστεί αρχικά ότι θα επιστρέψει κάποια στιγμή.

"Όλοι γνωρίζουν την αφοσίωση που έχω για το σύλλογο. Ποτέ δεν το έκρυψα από κανέναν. Υπήρξαν παρασκηνιακές διεργασίες, αλλά οι διοικούντες την Ατλέτικο δεν ήθελαν να επιστρέψω. Έμαθα από τον σύμβουλό μου ότι κάποια πράγματα βγήκαν προς τα έξω”, ανέφερε αρχικά ο άσος του τριφυλλιού και συμπλήρωσε:

“Δεν υπήρξε κρυφή επαφή ούτε σκοπεύω να αρχίσω διαπραγματεύσεις. Η λογική λέει ότι κάποια μέρα θα επιστρέψω στη Βραζιλία, αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Έχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο με το σύλλογό μου. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα πότε θα είναι ή πότε θα ολοκληρώσω το συμβόλαιό μου".