LIVE SCORES

Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Ρ.ΤΖΙΜΠΟΥΡ - «Έχω συγκεκριμένες προσφορές»





Ο διεθνής Αλγερινός επιθετικός, Ράφικ Τζιμπούρ μιλώντας στην εφημερίδα της πατρίδας του «Competition» αναφέρθηκε στο μέλλον του, αποκαλύπτοντας πως αρκετές ομάδες από το εξωτερικό ενδιαφέρονται για την απόκτηση του. «Ιταλικά, γαλλικά και γερμανικά κλαμπ ενδιαφέρονται για την απόκτησή μου, αλλά προτιμώ να μην τα κατονομάσω», ανέφερε αρχικά ο άσος της ΑΕΚ.

Και συνέχισε: «Μου έχουν κάνει συγκεκριμένες προσφορές που είναι ενδιαφέρουσες, έχουν μιλήσει με τους εκπροσώπους, όμως δεν θέλω να πάρω απόφαση της στιγμής και θα πρέπει και εγώ με τη σειρά μου να μιλήσω με τους ανθρώπους της ΑΕΚ. Δεν έχω πάρει ακόμα καμία απόφαση.

Αυτήν τη στιγμή κάνω τις διακοπές μου και τις όποιες επαφές με τις ενδιαφερόμενες ομάδες τις κάνουν οι μάνατζέρ μου. Όταν τελειώσει η άδειά μου, θα πάω στην Ελλάδα και θα μιλήσω με την ομάδα μου, θα δω τους στόχους και τις προοπτικές που υπάρχουν σ’ αυτήν και μετά θα δούμε τι θα γίνει».