LIVE SCORES

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Εφτασε και αποθεώθηκε ο Ντιόπ





Στην Ελλάδα βρίσκεται το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΚ, ο Πάπα Μπούμπα Ντιόπ. Ο σενεγαλέζος αφίχθη στο Ελευθέριος Βενιζέλος το απόγευμα της Κυριακής (11/7) λίγο μετά τις 18:00GR, συνοδευόμενος από τον Σταύρο Αδαμίδη, που πήγε στην Αγγλία και έκλεισε τη σπουδαία αυτή μεταγραφή. Θερμό καλωσόρισμα του επεφύλαξαν περίπου 100 φίλαθλοι της Ενωσης στο αεροδρόμιο.

Πιστεύω στην ΑΕΚ"
"Είμαι ικανοποιημένος από την θετική εξέλιξη της υπόθεσης. Είμαι έτοιμος να αγωνιστώ για να επιστρέψουμε στους τίτλους. Πιστεύω πολύ στην ομάδα. Την έχω δει σε πολλά παιχνίδια τόσο του Europa League όσο και στο πρωτάθλημα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος για αυτή τη μεταγραφή", ήταν τα πρώτα λόγια του Ντιόπ.

Αναφερόμενος στην υποδοχή που του επεφύλαξαν, τόνισε: "Η ΑΕΚ είναι πολύ μεγάλη ομάδα. Είμαι ενθουσιασμένος από την υποδοχή. Δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Θέλω να τους το ανταποδώσω με την απόδοση μου στο γήπεδο".

"Επιτυχία της διοίκησης η μεταγραφή, όχι δική μου"
Ικανοποιημένος από το αίσιο τέλος της μεταγραφής παρουσιάστηκε κι ο πρόεδρος της ΑΕΚ, Σταύρος Αδαμίδης, που το ταξίδι του στην Αγγλία έπαιξε καταλυτικό ρόλο στον... γάμο του σενεγαλέζου με την Ενωση.

"Αργήσαμε λίγο, αλλά τα καταφέραμε", ήταν η χαρακτηριστική ατάκα του Αδαμίδη που δεν θέλησε να χαρακτηρίσει προσωπική την επιτυχία της μεταγραφής. "Είναι επιτυχία της διοίκησης. Ο Ντιόπ ήταν επιθυμία του προπονητή και καταφέραμε να τον φέρουμε στην ομάδα", πρόσθεσε.

Η υποδοχή που επεφύλαξαν στον Ντιόπ οι φίλοι της ΑΕΚ, που έσπευσαν στο αεροδρόμιο, ήταν εντυπωσιακή. Μάλιστα, κάποιοι περικύκλωσαν το αυτοκίνητο, που θα τον μετέφερε, και το ταρακουνούσαν, τραγουδώντας παράλληλα συνθήματα υπέρ της αγαπημένης τους ομάδας.

Υπογράφει και πάει Ζέεφελντ
Ο Ντιόπ θα υποβληθεί στη συνέχεια στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και μετά θα βάλει την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο. Αυτό θα είναι διετούς διάρκειας και ο 32χρονος θα εισπράττει 800.000 ευρώ ετησίως.

Μόλις ολοκληρωθούν οι τυπικές διαδικασίες, τότε θα αναχωρήσει για το Ζέεφελντ της Αυστρίας, ώστε να ενσωματωθεί στην προετοιμασία της ομάδας και να τεθεί στη διάθεση του Ντούσαν Μπάγεβιτς.