LIVE SCORES

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – "Αγκαλιά" με Ουρτάδο





Στο τέλος οδεύουν οι διαπραγματεύσεις του Ολυμπιακού με τον Μοϊσές Ουρτάδο ο οποίος εκτός απροόπτου, μόλις ολοκληρωθούν και τα τυπικά, από σήμερα θα είναι παίκτης των «ερυθρολεύκων» και θα βρεθεί και πάλι στην «αγκαλιά» του Ερνέστο Βαλβέρδε.Οι Ισπανοί εμφανίζονται βέβαιοι για την θετική εξέλιξη της υπόθεσης και μάλιστα φτάνουν στο σημείο να αναφέρουν ότι ο Ουρτάδο δεν θα δώσει άλλο παρών στις προπονήσεις της Εσπανιόλ, ενώ δεν αποκλείεται ακόμα και εντός της ημέρας να βρεθεί στην χώρα μας.

Ακόμα και στην προσωπική ιστοσελίδα του Ισπανού υπάρχουν τα δημοσιεύματα του ισπανικού Τύπου που κάνουν λόγο για οριστική συμφωνία του με τον Ολυμπιακό την Δευτέρα το πρωί και κλείσιμο της καριέρας του στην Εσπανιόλ.

Πάντελιτς: «Ήρθα σε τεράστιο σύλλογο»

Ο Μάρκο Πάντελιτς με δηλώσεις του στην «Zurnal» μίλησε με άκρως κολακευτικά λόγια για τον Ολυμπιακό τον οποίο χαρακτήρισε τεράστιο σύλλογο.

«Διάλεξα το ιδανικό περιβάλλον για να ζήσω και έναν τεράστιο σύλλογο. Ο,τι ζητούσα το έχω. Περίμενα αρκετά να υπογράψω ένα συμβόλαιο, αλλά στο τέλος δικαιώθηκα. Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι καλό, ενδιαφέρον και σίγουρα θα το απολαύσω με τον Ολυμπιακό. Ειλικρινά όμως δεν θα έχω πρόβλημα με την προσαρμογή μου. Φημίζομαι ως άνθρωπος και ως παίκτης να προσαρμόζομαι εύκολα στο νέο μου περιβάλλον. Δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Είμαι έτοιμος. Δούλεψα ατομικά με τον Αντρέι Μιλουτίνοβιτς. Εδειξα και στο παιχνίδι με την Ελλάδα ότι δεν έχω πρόβλημα φυσικής κατάστασης. Ο Ολυμπιακός είναι η τρίτη ομάδα που θα παίξω με ερυθρόλευκη εμφάνιση. Ακόμα και η εθνική Σερβίας έχει τα ίδια χρώματα. Δεν το υπολόγισα, αλλά είμαι χαρούμενος που θα φοράω πάλι ερυθρόλευκα» δήλωσε ο Σέρβος επιθετικός των «ερυθρολεύκων».