LIVE SCORES

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΟΚ - Κοντρέρας: «Να είμαστε πρωταθλητές», Ελ Ζαρ: «Να δείξω την αξία μου»





«Αυτή η περίοδος είναι πιο ήρεμη από πέρσι. Η συμμετοχή στο Europa League μας έχει κάνει όλους χαρούμενους και έχουμε τη δυνατότητα να μεταδώσουμε αυτή τη χαρά στον κόσμο. Το καλοκαίρι που μας πέρασε ήταν λίγο περίπλοκο», ανέφερε αρχικά ο διεθνής Χιλιανός αμυντικός του ΠΑΟΚ, Πάμπλο Κοντρέρας σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Libero 107.4. Και συνέχισε: «Δεν ήταν φυσιολογικό αυτό που έγινε. Ωστόσο αυτές οι αλλαγές μας έκαναν ακόμα να είμαστε ακόμα πιο πολύ ενωμένοι και να κοιτάξουμε όλοι μαζί μπροστά για να μπορέσει η ομάδα να πετύχει τους στόχους της».

Ο Κοντρέρας ρωτήθηκε για το στόχο της ομάδας τη σεζόν αυτή: «Για εμάς είναι μεγάλη χαρά η συμμετοχή. Κάθε Κυριακή η στήριξη του κόσμου μας βοηθάει. Στόχος να είμαστε πρωταγωνιστές τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στο Europa League. Σίγουρα είναι νωρίς για να μιλήσουμε για στόχους. Όλοι μας όμως θέλουμε να είμαστε πρωταθλητές. Το δείξαμε και πέρσι στα πλέι οφ ότι μπορούμε. Αποδείξαμε και πέρσι ότι μπορούσαμε να το κατακτήσουμε. Αυτό που θέλουμε όλοι είναι να φτάσουμε όσο το δυνατόν πιο ψηλά σε όλες τις διοργανώσεις».

Αναφερόμενος σε καθαρά αγωνιστικά θέματα, ανέφερε: «Το γεγονός της εικόνας της άμυνας φέτος είναι τυχαίο. Είμαστε οι ίδιοι παίκτες και ίδιος κορμός με πέρσι και όλοι μαζί προσπαθούμε να κρατήσουμε την άμυνα στα ίδια επίπεδα με πέρσι. Στην επίθεση φέτος έχουμε περισσότερες ευκαιρίες. Η είσοδος του Σαλπιγγίδη έχει βοηθήσει πολύ για να γίνουμε πιο επιθετικοί. Υπάρχουν βέβαια και από πέρσι οι Βιεϊρίνια και Ιβιτς. Η αλήθεια είναι ότι γινόμαστε πιο επιθετικοί φέτος».

Κλείνοντας, μίλησε για όλα τα σενάρια περί μεταγραφής του: «Όταν ήμουν στο Μουντιάλ μου ήρθε μήνυμα από ένα δημοσιογράφο που έγραφε ότι εγώ θέλω να φύγω από τον ΠΑΟΚ και αυτό μου φάνηκε περίεργο γιατί εγώ και η οικογένεια μου είμαστε ευχαριστημένοι εδώ. Μίλησα και με τον Βρύζα και με τον Μπερέτα για να το ξεκαθαρίσω, τότε. Ίσως να κατάλαβαν ότι ήθελα να φύγω από τον ΠΑΟΚ για οικονομικούς λόγους αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση».

«Να δείξω στον κόσμο την πραγματική μου αξία»

Ο Ναμπίλ Ελ Ζαρ μίλησε σε Μέσα της πατρίδας του για τους λόγους που τον οδήγησαν να μεταγραφεί στον ΠΑΟΚ: «Έφυγα και πήγα στον ΠΑΟΚ για έναν χρόνο, στην Ελλάδα. Όπως γνωρίζετε δεν έπαιρνα πολύ χρόνο συμμετοχής και τώρα νιώθω πολύ χαρούμενος που έφυγα. Έχει πάει πολύς καιρός από τότε που ζήτησα να μεταγραφώ αλλού, αλλά με κρατούσε ο Μπενίτεθ. Τώρα, όμως, που έφυγε ακολούθησα και εγώ», ανέφερε αρχικά.

Και συνέχισε: «Πλέον, στόχος μου είναι να κερδίσω την εμπιστοσύνη του νέου μου προπονητή και να δείξω στον κόσμο την πραγματική μου αξία. Θα κάνω τα πάντα για να τα καταφέρω τόσο στην ομάδα όσο και στην εθνική».

Με κόσμο στην Τρίπολη

Η διοίκηση του Αστέρα Τρίπολης αφού πήρε "το πράσινο φως" των αρμόδιων αρχών για τη στατικότητα της κερκίδας των φιλοξενουμένων, αλλά και της Αστυνομία, ενημέρωσε την ΠΑΕ ΠΑΟΚ ότι χορηγεί 498 εισιτήρια για τις ανάγκες των οπαδών της. Τα εισιτήρια θα αποσταλούν μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης για τα μέτρα ασφαλείας του αγώνα της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Superleague που θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα (6/9).