LIVE SCORES

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

ΛΑΡΙΣΑ – Μετίν: “Να με κρίνετε μόνο για τη μπάλα!”





Τα... πήρε ο Μετίν που τον σχολιάζουν επειδή κυκλοφορεί με πολυτελές αυτοκίνητο στον “κάμπο”. Ο Τούρκος μεσοεπιθετικός της Λάρισας κλήθηκε να δώσει “εξηγήσεις” για μία φήμη που τον ήθελε να συλλαμβάνεται καθ΄ οδόν για τις Σέρρες επειδή οδηγούσε επικίνδυνα και... ξέσπασε!
“Ο καθένας έχει δικαίωμα να με κρίνει για την απόδοσή μου στον αγωνιστικό χώρο. Σε άλλους αυτή αρέσει, σε άλλους όχι. Δεν έχει όμως το δικαίωμα να κρίνει την προσωπική μου ζωή και τις επιλογές μου. Δεν ενδιαφέρει κανέναν αν έχω μία Πόρσε στην Τουρκία ή μία Φεράρι στην Ελλάδα. Με δικά μου χρήματα τα έχω αγοράσει… Σέβομαι και ακολουθώ τους κανόνες της ομάδας και ποτέ δεν συνέβησαν όλα όσα εύκολα και ανυπόστατα μου καταλογίζουν”, είπε στον ραδιοφωνικό σταθμό “Ραδιοφωνία Κισσάβου”.