LIVE SCORES

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Σαλπιγγίδης: Σημασία έχει να κερδίζει η ομάδα





Για τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη δεν είναι αυτοσκοπός το γκολ και η ατομική απόδοση, αλλά να κερδίζει ο ΠΑΟΚ, όπως δήλωσε ο ίδιος στο πλαίσιο της βράβευσης του ως ο MVP της 7ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκα. Την βράβευση έκανε ο τεχνικός της ομάδας Νέων του συλλόγου, Νίκος Κολομπούρδας.

"Εφόσον επιστρέψαμε στα θετικά αποτελέσματα και τις καλύτερες εμφανίσεις, αυτό ήταν το ιδανικό για εμάς. Για μένα είναι κάτι σημαντικό, γιατί μέσα από τη δική μου καλή παρουσία βοηθάω την ομάδα. Αυτός είναι ο σκοπός μου, όπως και όλων των ποδοσφαιριστών. Στόχος μας είναι να παίρνει νίκες η ομάδα.

Δεν έχω να πω κάτι για τις χαμένες ευκαιρίες, όλο ο κόσμος χάνει, χάνω κι εγώ. Εχω πει πολλές φορές, ότι αυτοσκοπός δεν είναι να πετυχαίνω γκολ, αλλά να κερδίζει η ομάδα.

Περισσότερο απ' όλους ήθελα εγώ να πετύχω αυτά τα γκολ, δεν τα κατάφερα, σημασία έχει ότι περάσαμε, έστω και δύσκολα, με το γκολ του Γιώργου (Φωτάκη) και αυτό είναι το σημαντικό.

Οι συνθήκες στη Φλώρινα ήταν πολύ δύσκολες, υπήρχε πολλή λάσπη, o αγωνιστικός χώρος δεν ήταν ο ιδανικός, ήταν πολύ δύσκολο για τους αθλητές. Συνήθως, ο κακός αγωνιστικός χώρος ευνοεί την ομάδα που παίζει στη χαμηλότερη κατηγορία, αλλά εμείς δίκαια πήραμε την πρόκριση.

Την Κυριακή, έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι (κόντρα στον Εργοτέλη), πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά, θα δείξουμε τον καλύτερο εαυτό μας και θα πάρουμε τη νίκη", είπε ο Σαλπιγγίδης.

Κολομπούρδας: Παράδειγμα για τους νέους ο Δημήτρης
Ως παράδειγμα για τους νέους παίκτες του ΠΑΟΚ χαρακτήρισε τον Σαλπιγγίδη, ο προπονητής Νέων του Δικέφαλου του Βορρά, Νίκος Κολομπούρδας.

"Το παράδειγμα που δίνω στους παίκτες μου είναι αυτό του Δημήτρη Σαλπιγγίδη, ο οποίος είχε ανέβει από τη Β' ομάδα, στην πρώτη εποχή δεν μπόρεσε να παίξει, αλλά το ταλέντο δε χάνεται.

Σκόραρε μία φορά, θα σκοράρει κι άλλες και θα βοηθήσει την ομάδα. Η ομάδα Νέων είναι πρώτη στη βαθμολογία, αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός της. Στόχος της είναι να βγάζει παίκτες όπως ο Σαλπιγγίδης", τόνισε ο Κολομπούρδας.