LIVE SCORES

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΟΚ - Ελ Ζαρ: «Ελπίζω να μείνει ο Χάβος, μακάρι να σκοράρω με ΑΕΚ»





Ο διεθνής Μαροκινός άσος, Ναμπίλ Ελ Ζαρ σε συνέντευξη του εξέφρασε την πίστη του για παραμονή του Μάκη Χάβου στην τεχνική ηγεσία του ΠΑΟΚ: «Είναι ο κατάλληλος προπονητής για τον ΠΑΟΚ. Ελπίζω να μείνει». Παράλληλα, εξέφρασε την αισιοδοξία του ενόψει του ντέρμπι πρωταθλήματος με την ΑΕΚ.Αναλυτικά τα όσα είπε σε συνέντευξη του στα Σπορ του Βορρά:

Όταν ήρθες στον ΠΑΟΚ, η ομάδα βρισκόταν μέσα σε μια δύσκολη αγωνιστική κρίση. Τώρα τα πράγματα είναι καλύτερα με ένα σερί νικών. Πώς βλέπεις τη συνέχεια;
"Πράγματι, έτσι είναι τα πράγματα. Καταφέραμε όμως να ξεπεράσουμε αυτήν την κρίση. Έχουμε κάνει ένα καλό σερί νικών και νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που μας δίνει αυτοπεποίθηση. Είναι καλό να νικάμε για την ψυχολογία τόσο τη δική μας όσο και για τον κόσμο. Για όλους. Γι αυτό είμαι πολύ ικανοποιημένος με τα τελευταία αποτελέσματα, γιατί κάνουμε τον κόσμο χαρούμενο".

Ποια η άποψή σου για τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Περίμενες ότι θα έχει τόσους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, όσους τη Δευτέρα στην Καβάλα;
"Δεν περίμενα να έρθουν τόσοι πολλοί! Οι φίλαθλοι μάς δίνουν δύναμη, γιατί μας ωθούν, ώστε να παίζουμε καλά και να τους ικανοποιούμε. Είναι πολύ καλό για τους ποδοσφαιριστές να έχει τέτοιους οπαδούς στο πλευρό του. Είναι ένα έξτρα κίνητρο. Είναι υπέροχοι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ. Είναι πάντα δίπλα μας. Μας ακολουθούν παντού. Δεν βρίσκεις εύκολα τέτοιους οπαδούς και όπως μας ευχαριστούν και μας στηρίζουν, θέλουμε να κάνουμε και εμείς κάτι ανάλογο".

Ο Ελ Ζαρ τι λέει για τον Ελ Ζαρ και σε τι κατάσταση βρίσκεται;


"Είναι πολύ σημαντικό ότι παίρνω παιχνίδια, γιατί στην Λίβερπουλ δεν είχα συνεχόμενους αγώνες στα πόδια μου. Τώρα σε κάθε ματς ανεβάζω στροφές. Σε κάθε αγώνα προσπαθώ να βελτιώνομαι και το γεγονός ότι ταυτόχρονα νικάμε κι όλας είναι και αυτό πολύ σημαντικό. Από πλευρά φυσικής κατάστασης βρίσκομαι σε πολύ καλό σημείο. Πιστεύω όμως ότι μπορώ να γίνω ακόμα καλύτερος. Πάντα μπορείς να βελτιώνεσαι. Αυτό που θέλω πολύ για παράδειγμα, είναι να βάλω γκολ. Μου αρέσει αυτό και αυτό μου λείπει, το γκολ με τον ΠΑΟΚ. Βέβαια το πιο σημαντικό είναι να κερδίζει η ομάδα".

Δηλαδή θα σκοράρεις στην Τούμπα με την ΑΕΚ;

"Μακάρι να σκοράρω μέσα στην έδρα μας. Όμως το σημαντικό είναι να κερδίσουμε"!

Ποια η άποψή σου για την ΑΕΚ; Θα την νικήσετε το Σάββατο;
"Την έχω δει στον αγώνα με την Άντερλεχτ. Εμείς δεν φοβόμαστε κανέναν αντίπαλο. Άλλωστε παίζουμε στην έδρας. Ο προπονητής που έχουμε τώρα μας έχει οδηγήσει σε καλά αποτελέσματα και θέλουμε να κερδίσουμε την ΑΕΚ, γιατί όλοι οι ποδοσφαιριστές είναι πολύ χαρούμενοι με αυτόν. Είναι ο κατάλληλος προπονητής για να οδηγήσει την ομάδα και προσωπικά ελπίζω να παραμείνει.Δεν φοβόμαστε κανέναν, πόσω μάλλον όταν παίζουμε στην έδρα μας".

Από τους αγώνες που έχεις αγωνιστεί με τον ΠΑΟΚ, ποιος ήταν αυτός που όταν τελείωσε, ήσουν πιο χαρούμενος από όλους τους υπόλοιπους;
"Ο αγώνας που έχω δώσει με τη φανέλα του ΠΑΟΚ και ως τώρα είναι αυτός που μου έχει μείνει περισσότερο χαραγμένος στο μυαλό είναι αυτός με την Ντιναμό Ζάγκρεμπ. Αυτό διότι σε αυτό το ματς είχαν έρθει από τη Γαλλία στην Τούμπα για να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση ο πατέρας μου και ο θείος μου και σίγουρα ήμουν ικανοποιημένος που κερδίσαμε και τους δώσαμε και αυτούς ικανοποίηση".