LIVE SCORES

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Σαϊτιώτης: «Δεν μπορούσα να περιμένω τον Ηρακλή»





Ο Γιώργος Σαϊτιώτης μίλησε σήμερα στην εκπομπή Revolution του “Αθλητικού Metropolis” και τον Κυριάκο Κύρτσο τόσο για την μεταγραφή του στην Βέροια, όσο και για το ναυάγιο των διαπραγματεύσεων με τον Ηρακλή. “Μιλούσα εδώ και 25 ημέρες με την ομάδα της Βέροιας. Αποφάσισα τελικά να υπογράψω στην Βέροια, αν και όπως είχαν ξεκαθαρίσει στον κ. Αρβανιτίδη ήθελα να εξαντλήσω κάθε περιθώριο για να συνεχίσω για δύο – τρία ακόμη χρόνια στην Super League”. Για τον λόγο για τον οποίο δεν υπέγραψε στον Ηρακλή, ξεκαθάρισε: “Ήμουν πολύ κοντά στον Ηρακλή καθώς είχαμε συμφωνήσει σε όλα με τους ανθρώπους της ομάδας. Τα είχαμε βρει και στο οικονομικό φυσικά. Το πρόβλημα είχε να κάνει με μία θλάση που είχα από τα τελευταία παιχνίδια με τον ΠΑΣ Γιάννινα. Δεν επουλώθηκε και για να είμαστε 100% σίγουροι έκανα μία μαγνητική τομογραφία που έδειξε ότι θα έπρεπε να μείνω για 1-15 ημέρες εκτός προπονήσεων. Μου είπαν οι άνθρωποι του Ηρακλή ότι μετά το διάστημα αυτό, θα έμενα για 20 ακόμη ημέρες να κάνω προπονήσεις και έπειτα θα αποφάσιζε ο κ

Μπουμπένκο για το αν θα υπογράψω. Καταλαβαίνετε όμως ότι θα φθάναμε στα μέσα Αυγούστου, όταν και θα ολοκληρωνόταν η περίοδος των μεταγραφών και σε εμένα δεν διασφάλιζε κανείς ότι θα υπογράψω στον Ηρακλή. Δεν μπορούσα να περιμένω. Έτσι, για να μην μείνω ξεκρέμαστος, προτίμησα να μην συνεχίσουμε τις συζητήσεις και να υπογράψω στην Βέροια που έδειξε από την αρχή ότι με ήθελε πολύ. Όταν μίλησα με τον κ. Αρβανιτίδη του είπα ότι θα πήγαινε στην Βέροια μόνο αν ξεκαθάριζε ότι μοναδικός στόχος θα είναι η άνοδος. Εγώ πιστεύω στις δυνατότητες μου και από την στιγμή που μου τόνισαν ότι θα πάμε για άνοδο στην Super League ήμουν σύμφωνος. Είχαμε πολύ στενή επικοινωνία τόσο με τον κ. Αρβανιτίδη όσο και με τον προπονητή, τον κ. Χαραλαμπίδη που μου έδειξαν πόσο ήθελαν να συνεργαστούμε”.

Για το τί δεν πήγε καλά στον ΠΑΣ Γιάννινα, ο Σαϊτιώτης υπογράμμισε: “Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ομάδας αυτής ήταν το γήπεδο. Όταν βλέπεις αυτό το χωράφι δεν μπορείς να αποδώσεις. Θεωρώ ότι η διοίκηση έπρεπε να το κοιτάξει πιο σοβαρά το θέμα από την στιγμή που η ομάδα ανέβηκε κατηγορία. Στην Super League δεν μπορεί να παίζεις με τέτοιο γήπεδο. Όλοι βέβαια έχουμε τις ευθύνες μας. Δεν κερδίσαμε ομάδες που είχαν τον ίδιο στόχο με εμάς και αυτό μας στοίχισε πολύ σοβαρά. Εμένα πάντως ο ΠΑΣ Γιάννινα θα είναι πάντοτε στην καρδιά μου. Ο κόσμος με αγάπησε και προσωπική ήθελα να μείνω στην ομάδα, όμως ήταν απόφαση της διοίκησης να φύγω”.

Για τους προσωπικούς του στόχους στην Βέροια τόνισε: “Έίπα στον κ. Αρβανιτίδη ότι η βάση μας είναι τα 15 γκολ! Θέλω να πετύχω 15-20 γκολ αφού στα προηγούμενα χρόνια που ήμουν στην Β΄ εθνική είχα αποδείξει ότι την ξέρω καλά την κατηγορία και μπορώ να φθάσω σε αυτό τον αριθμό”.