LIVE SCORES

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

ΠΑΟΚ - Ζουέλα: «Μόνο τα χρήματα μας κάνουν να διαφέρουμε από Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό»





Για τη νίκη του ΠΑΟΚ στη Λάρισα, τις ομοιότητες και τις διαφορές του «Δικεφάλου» του βορρά με Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό, τους συμπαίκτες του και τη συνεργασία του με τον Μουρίνιο μίλησε στο "Metropolis" ο αμυντικός των «ασπρόμαυρων», Φρανκ Ζουέλα.Για τη νίκη επί της Λάρισας και την παρουσία του: "Ξέρω ότι εκεί δεν είναι η θέση μου, αλλά αν χρειαστεί, θα το κάνω για να βοηθήσω την ομάδα. Χθες ο προπονητής μου ζήτησε στο 1-1 να παίξω στα αριστερά, για να καλύψω το χώρο και αυτό προσπάθησα να κάνω. Η Λάρισα έπαιζε στο σπίτι της, στο νέο γήπεδο και ήθελε να γιορτάσει. Ο ΠΑΟΚ δε φοβάται κανέναν αντίπαλο και προσπάθησε μετά το 1-1 να βάλει και δεύτερο γκολ. Μείναμε λίγο πίσω, αλλά μετά στο δεύτερο ημίχρονο και με τις αλλαγές του προπονητή μπορέσαμε να βάλουμε το δεύτερο γκολ. Μπήκαμε δυνατά, η ομάδα ήξερε πού μπορεί να πάει και τι να πετύχει, όπως και στο προηγούμενο ματς".


Για την κατάσταση στον ΠΑΟΚ: "Εγώ ήξερα ότι ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα. Ότι θα έχει καλές και κακές στιγμές, αλλά ότι μπορεί να πάει μπροστά και να ανέβει πιο ψηλά. Προβλήματα ποδοσφαιριστές και προπονητή δεν έχουμε. Νομίζω ότι υπάρχει λίγη κούραση, γιατί σε σχέση με πέρσι έχουμε δέκα ματς παραπάνω και αυτό είναι λογικό. Πέρσι στα πλέι οφ η ομάδα έπαιζε Τετάρτη-Κυριακή, αλλά είχε και πολύ καλή ψυχολογία από το πρωτάθλημα. Φέτος ξεκινήσαμε καλά στην Ευρώπη και αυτό μας κρατάει. Οι άλλες ομάδες γνωρίζουν ότι έχουμε κάθε τρεις ημέρες αγώνα και αυτό προσπαθούν να εκμεταλλευτούν".

Για το ότι άργησε να πάρει χρόνο συμμετοχής: "Αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Καμιά φορά δεν ξέρεις τι να γίνει. Στη θέση μου έχουμε πάρα πολύ καλούς παίκτες, που θα μπορούσαν να παίζουν σε οποιαδήποτε ελληνική ομάδα. Η ομάδα πήγε καλά στο Γιουρόπα Λιγκ, υπήρχε πίεση να μπούμε στους ομίλους και έπρεπε να περιμένω. Το μόνο που μπορούσα να κάνω, ήταν να δουλέψω και να περιμένω να πάρω μια ευκαιρία".

Για το ματς με την Ντιναμό: "Είναι ένας τελικός. Η Ντιναμό θέλει να κερδίσει, όπως και εμείς. Καλύτερα να περιμένουμε εκείνη την ημέρα, να πάμε στο γήπεδο και να κάνουμε αυτό που πρέπει".

Για τη σχέση του με την Ελλάδα: "Σέβομαι αυτή τη χώρα, στην οποία ήρθα 21 ετών. Μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω ποδόσφαιρο, να κάνω το όνομά μου, ενώ και η γυναίκα μου είναι Ελληνίδα. Όταν έμενα στην Ξάνθη περίμενα κάτι καλύτερο από την καριέρα μου, ευτυχώς είχα μία πολύ καλή πρόταση από την Κούμπαν, αλλά η ζωή εκεί ήταν δύσκολη σε σχέση με την Ελλάδα. Όταν πήγα, στα τέλη Αυγούστου, η ομάδα έπαιζε μόνο στο Β' γύρο, οκτώ ματς. Η ομάδα δεν ήταν σε καλή κατάσταση, μετά τελείωσε η σεζόν, υπήρχαν προτάσεις, αλλά εγώ πήγα στο Κόπα Άφρικα, γι' αυτό μετά κάθισα λίγο παραπάνω στη Ρωσία. Η ζωή εκεί είναι τελείως διαφορετική, αλλά όταν παίζεις ποδόσφαιρο πολλά πράγματα ξέρεις ότι πρέπει να τα αφήνεις στην άκρη".

Για τους διαιτητές στην Ελλάδα: "Εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τη διαιτησία, αλλά καλύτερα να μη μιλάω. Είναι επαγγελματίες και όταν κάνουν κάτι, τους πληρώνουν γι' αυτό. Δεν μπορώ να πω παραπάνω".

Για τις διαφορές του ΠΑΟΚ με τους "μεγάλους" τη Αθήνας: "Δεν μπορούμε να χάσουμε άλλους βαθμούς. Πρέπει να συνεχίσουμε όπως τώρα, γιατί έχουμε πολλά ματς, σε αντίθεση με τον Ολυμπιακό που δεν παίζει στην Ευρώπη και τον Παναθηναϊκό, που είχε ματς, αλλά τελειώνουν τώρα. Σίγουρα αν είχαμε τα χρήματα που έχουν αυτές οι ομάδες, θα ήμασταν πολύ πιο πάνω. Τα χρήματα παίζουν μεγάλο ρόλο. Ήμουν στην Κουμπάν, όπου η οικονομική κατάσταση ήταν πολύ διαφορετική. Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω. Όλοι οι παίκτες του μπορούν να παίζουν στον Ολυμπιακό ή τον Παναθηναϊκό ή στην Ευρώπη. Μόνο τα χρήματα αποτελούν τη διαφορά".

Για την αίσθηση του να φοράς τη φανέλα του ΠΑΟΚ: "Όλοι οι ποδοσφαιριστές μπορούν να παίξουν στον Ολυμπιακό ή τον Παναθηναϊκό. Αυτό, όμως, θέλουν να παίξουν στον ΠΑΟΚ. Είναι κάτι πολύ διαφορετικό και ιδιαίτερο αυτό που αισθάνεσαι, όταν φοράς αυτήν τη φανέλα. Εγώ ήμουν στην Ξάνθη και ήθελα να παίζω στον ΠΑΟΚ. Είμαι πολύ χαρούμενος που παίζω στον ΠΑΟΚ".

Για τον Αθανασιάδη: "Πριν το παιχνίδι, ο Βιτόλο μου έλεγε ότι ο μικρός το "μυρίζει" το γκολ και μόλις μπήκε το παιδί, στην πρώτη φάση έβαλε γκολ. Πήρε την πάσα από τον Κριστιάνο, σούταρε με τη μία και πήραμε τους τρεις βαθμούς. Είναι πολύ καλός ποδοσφαιριστής, όπως και ο Παπάζογλου, ο Φιλομένο και τα άλλα παιδιά. Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την προπόνηση με τον αγώνα. Στην προπόνηση απλώς χτίζουμε το σώμα μας. Βοηθάει, αλλά το θέμα είναι τι κάνεις στον αγώνα".

Για τον Κοντρέρας: "Ο Κοντρέρας έκανε μία φανταστική κίνηση και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτόν. Είναι η σιγουριά, η ασφάλεια που έχει, που ξέρει ότι μπορεί να βγει και να κάνει αυτά τα πράγματα. Χαίρομαι πολύ που είναι στον ΠΑΟΚ".

Για τον Μουρίνιο: "Μικρός ήμουν Μπαρτσελόνα, αλλά τώρα είμαι Ρεάλ Μαδρίτης, γιατί έχω φίλους εκεί. Ο Μουρίνιο ήταν προπονητής μου στη Λεϊρία. Είναι φανταστικός άνθρωπος, είναι φίλος, αδελφός, πατέρας, κολλητός, είναι τα πάντα. Είναι απίστευτος προπονητής. Μια φορά θυμάμαι ότι η ομάδα κέρδισε 1-0 το Σάββατο και μετά ο προπονητής είπε "σήμερα το βράδυ θα πάμε σε κλαμπ να το γιορτάσουμε". Κάποιος πήρε τηλέφωνο τον πρόεδρο και του το είπε και εκείνος τηλεφώνησε στον Μουρίνιο να τον ρωτήσει τι έγινε. Ο Μουρίνιο του είπε: "Είναι μέσα στην προπόνηση...". Έμαθα αρκετά από αυτόν".