LIVE SCORES

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Κ.ΣΟΛΤΑΝΙ «Ευχαριστώ τον Θεό που ήρθα στον Ηρακλή»





Ο Αλγερινός άσος του Ηρακλή, Καρίμ Σολτάνι μίλησε στην ιστοσελίδα της πατρίδας του, «LeButeur.com» και αναφέρθηκε τόσο στην απόφασή του να έρθει σστον Ηρακλή, στην προηγούμενη ομάδα του Ντεν Χάαγκ, στις φήμες που τον συνδέουν με τον Ολυμπιακό, στους συμπατριώτες του ποδοσφαιριστές στην χώρα μας, αλλά και την επιθυμία του να κληθεί στην εθνική ομάδα της χώρας του.Πως πήρες την απόφαση να αφήσεις το πρωτάθλημα της Ολλανδίας για το ελληνικό;

"Ήθελα μια καινούργια πρόκληση και μπορώ να πω σήμερα ότι δεν μετανιώνω για την επιλογή μου. Ευχαριστώ τον Θεό, γιατί νιώθω υπέροχο τόσο για το πρωτάθλημα στο οποίο αγωνίζομαι, όσο και για την χώρα στην οποία μένω πλέον".

Είχες πει πριν την μετεγγραφή σου στην Ελλάδα ότι θα ήθελες να παίξεις στην Γαλλία. Γιατί το απέκλεισες;

"Όχι, δεν το απέκλεισα. Αλήθεια ήθελα να επιστρέψω στην Γαλλία. Είχα κάποιες προτάσεις, αλλά ναυάγησαν. Αλλά δεν ήθελα να περιμένω άλλο και να μείνω πίσω στην καλοκαιρινή προετοιμασία, γιατί ξέρω από την εμπειρία μου ότι είναι πού σημαντική και για αυτό δέχθηκα την πρόταση του Ηρακλή".

Πάντα ήθελες να αγωνίζεσαι στην Γαλλία. Αληθεύει;

Φυσικά! Δεν χρειάζεται να κρύβομαι. Αλήθεια θέλω να παίξω ξανά στην Γαλλία και για αυτό άλλωστε είχα παραμείνει και στο παρελθόν να προπονούμαι στην Χάβρη. Θέλω να πάρω την εκδίκησή μου και να αγωνιστώ σε μια μεγάλη ομάδα με ένα καλό συμβόλαιο, για να αποδείξω σε αυτούς που δεν με πίστεψαν ποιος είμαι στα αλήθεια".

Είσαι ευχαριστημένος στον Ηρακλή;

"Είμαι πέρα για πέρα ευχαριστημένος. Όλα πήγαν όπως τα ήθελα από την αρχή. Τα πάω καλά με όλους και νομίζω ότι αθλητικά, έκανα την καλύτερη επιλογή, ώστε να βελτιωθώ. Όλα πάνε καλά για εμένα".

Φυσικά! Κάνεις πολύ καλές εμφανίσεις μέχρι στιγμής στον Ηρακλή. Περίμενες ένα τέτοιο ξεκίνημα;

"Γνωρίζοντας την αξία μου, μπορώ να πω ότι περίμενα να μπω στο κλίμα της ομάδας από νωρίς. Δεν μπορώ να το εκφράσω με λόγια, αλλά θεωρώ ότι έχω βελτιωθεί σημαντικά σε αυτό το πρωτάθλημα, με αυτή την ομάδα. Τα συγχαρητήρια πάντως τα αξίζει ο προπονητής μου που με εμπιστεύτηκε από την αρχή και μου έδωσε χρόνο συμμετοχής, ώστε να ενσωματωθώ στις απαιτήσεις που έχει η ομάδα. Τελικά έχω ενσωματωθεί πλήρως τόσο στις απαιτήσεις του Ηρακλή, όσο και του πρωταθλήματος, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι είμαι 100% ευχαριστημένος με τον εαυτό μου και ότι δεν μπορώ να βελτιωθώ κι άλλο".

Ο ελληνικός Τύπος ασχολείται πολύ μαζί σου και σε θέλει στο στόχαστρο του Ολυμπιακού για την χειμερινή μετεγγραφική περίοδο. Ποια είναι η αλήθεια;

"Το ακούω, όπως το ακούνε και όλοι οι άλλοι. Τα διαβάζω καθημερινά, αλλά θεωρώ ότι είναι απλά δημοσιογραφικές φήμες. Δεν με νοιάζουν αυτά όμως. Με νοιάζει μόνο ο Ηρακλής και τα ερχόμενα παιχνίδια".

Έχεις συμβόλαιο ενός χρόνου με τον Ηρακλή. Σου έχει γίνει πρόταση ανανέωσης;

"Όχι. Όχι προς το παρόν και δεν έχουμε συζητήσει καν αυτό το θέμα. Αλλά πιστεύω ότι θα γίνει σύντομα, μετά τις πρώτες μου εμφανίσεις στο πρωτάθλημα. Αλλά δεν με απασχολούν αυτά τώρα. Θέλω να μείνω προσηλωμένος στα αγωνιστικά θέματα και να βελτιώσω τις επιδόσεις μου. Θέλω να κάνω μια πολύ καλή σεζόν φέτος και αυτό με απασχολεί κυρίως".

Ποιες είναι οι επιθυμίες σου για το μέλλον;

"Όπως είπα και πριν, δεν με νοιάζει τόσο πολύ το μέλλον. Αυτό που με νοιάζει είναι η ομάδα μου και πως θα βελτιωθώ, τα άλλα έρχονται με τον χρόνο. Δεν μπορώ να ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον. Ούτε καν αν του χρόνου θα είμαι στον Ηρακλή και το ελληνικό πρωτάθλημα. Θα τα δούμε στο μέλλον".

Κατά την γνώμη σου ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας των Αλγερινών ποδοσφαιριστών στο ελληνικό πρωτάθλημα;

"Οι Αλγερινοί ποδοσφαιριστές είναι τεχνίτες και αυτό τους κάνει δημοφιλείς στην Ελλάδα. Τους αρέσει το καλό ποδόσφαιρο και οι τεχνικές κινήσεις, όπως και οι ποδοσφαιριστές που είναι μαχητές. Αυτό είναι το προφίλ όλων των συμπατριωτών μου που αγωνιζόμαστε στο ίδιο πρωτάθλημα. Ακόμα και για τους Αμπντούν, Τζιμπούρ και Πλακ, είμαι πού χαρούμενος που είναι πετυχημένοι στο πρωτάθλημα. Μας κάνει περήφανους που είμαστε από την Αλγερία".

Ξέχασες τον Χαουλάλ...

"Ναι. Αλλά δεν τον έχω ξεχάσει σαν ποδοσφαιριστή. Με τον Χαουλάλ είμαστε πρώην συμπαίκτης και κάτι παραπάνω. Προπονούμασταν μαζί στην Χάβρη και οι μοίρα μας έφερε μαζί στην Ελλάδα. Στεναχωρήθηκα που δεν αγωνίστηκα στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο λόγω τιμωρίας και δεν μπόρεσα να τον συναντήσω από κοντά, αλλά παραμένουμε σε επαφή και μιλάμε αρκετά συχνά".

Έχεις επαφή και με τους υπόλοιπους παίκτες;

"Ναι, μιλάμε και είμαστε πάντα χαρούμενοι να συναντιόμαστε στους αγωνιστικούς χώρους. Αστειευόμαστε και ευχόμαστε πάντα ο ένας στον άλλο καλή τύχη. Είναι χαρά μας. Εύχομαι όλοι μας στο μέλλον να τα πάμε ακόμα καλύτερα".

Και η Εθνική, την θυμάσαι πάντα;

"Πως να μην την σκέφτομαι; Την ονειρεύομαι κάθε μέρα και δεν θέλω να το κρύψω. Είναι η πατρίδα μου και είναι η μεγαλύτερη υπερηφάνεια για μένα να εκπροσωπώ τα χρώματα της Αλγερίας. Ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να το κάνω κάποια στιγμή".

Παρακολουθείς τα παιχνίδια της;

"Ναι, προσπαθώ να τα παρακολουθώ όλα! Για παράδειγμα είδα το παιχνίδι με το Λουξεμβούργο και ελπίζω να κληθώ σύντομα. Είναι η μεγαλύτερη επιθυμία μου ως Αλγερινός να παίξω στην Εθνική".

Από τα συμφραζόμενα όσον είπες για το παιχνίδι που παρακολούθησες με το Λουξεμβούργο, λες ότι αξίζεις μια θέση στην Εθνική, έτσι δεν είναι;

"Όχι, ποτέ δεν έχω πει τέτοια πράγματα. Ποτέ δεν θα μείωνα τους άλλους για να προωθήσω τον εαυτό μου. Καταλαβαίνω ότι ο προπονητής θέλει να φτάσω σε ένα επίπεδο πρώτα, το οποίος δεν έχω ακόμα φτάσει, για να με καλέσει. Αυτό μου δίνει και περισσότερη ενέργεια για να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά στις προπονήσεις".

Σε κάθε περίπτωση ο Ραφίκ Τζιμπούρ μας είπε ότι αλήθεια αξίζεις μία θέση στην Εθνική...

"Τα λόγια του με τιμούν. Ειδικά όταν έρχονται από έναν πολύ ταλαντούχο παίκτη, σαν αυτόν. Ο Τζιμπούρ είναι ένα αληθινό ίνδαλμα στην Ελλάδα. Είναι πολύ δημοφιλής στην χώρα και τα λεγόμενά του επιβεβαιώνουν την δουλειά μου και με δείχνουν ότι αξίζω κάτι. Ελπίζω να το καταλάβει και ο προπονητής. Ειλικρινά θέλω να κληθώ σύντομα και ανυπομονώ μια μέρα να με καλέσει στο τηλέφωνο ο ομοσπονδιακός τεχνικός και να μου μεταφέρει τα χαρούμενα νέα".